با پا گذاشتن مرزبانان به میهن

خانواده مرزبان ربوده شده بجنوردی سجده شکر بجا آوردند

خانواده رامین حضرتی، از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل، با تایید خبر ورود فرزندشان به کشور از سوی وزارت کشور، سجده شکر بجای آوردند.
کد خبر: ۱۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳ - 06April 2014

خانواده مرزبان ربوده شده بجنوردی سجده شکر بجا آوردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  با تایید خبر پاگذاشتن مرزبانان ربوده شده به میهن از سوی وزارت کشور، موجی از شادی در میان اعضای خانواده مرزبان ربوده شده بجنوردی ایجاد شد و همزمان برخی از مسوولان استان بخصوص پلیس مرزبانی در منزل این سرباز حضور یافتند.

ایوب حضرتی، برادر مرزبان ربوده شده بجنوردی گفت: خانواده ما همچون دیگر مرزبانان دربند، روزهای سختی را گذاراندند که این وضعیت تا حد زیادی غیرقابل توصیف است.

وی اظهار کرد: امروز خانواده ما گرچه از آزادی مرزبانان ربوده شده بخصوص برادرم رامین حضرتی خوشحالند، ولی خود را در غم شهادت گروهبان جمشید دانایی فر شریک دانسته و از این رویداد متاثرند.
 
وی افزود: ما از سوی مسوولان کشوری و مرزبانی استان خراسان شمالی در جریان ورود مرزبانان ربوده شده قرار گرفتیم، ولی از اینکه چه زمانی آنان به دیدار خانواده خود خواهند آمد اطلاعی نداریم.
 
برادر مرزبان ربوده شده بجنوردی از تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی در امر پیگیری برای آزادی مرزبانان دربند قدردانی کرد.
 
پنج مرزبان ایرانی اواسط بهمن ماه سال قبل از سوی گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل ربوده و به خاک پاکستان منتقل شده بودند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار