مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دفاع مقدس عاشورای انقلاب اسلامی است

سردار عبدالله ملکی سرچشمه دفاع مقدس را عاشورا عنوان کرد و گفت: عاشورا اسلام را زنده نگه داشت و بیمه کرد و دفاع مقدس عاشورای انقلاب اسلامی است و باید قدردان باشیم و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۳۶۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ - 21September 2019

دفاع مقدس عاشورای انقلاب اسلامی است / بازسازی عملیات والفجر هشت در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امشب در برنامه زنده تلویزیونی «مازرونی‌شو» شعار سی‌ونهمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس را «ما پیروزیم» برشمرد و پیروزی در حوزه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی را متصل بودن به شهدا دانست و اظهار داشت: مردم ما این درس را از امام و رهبر انقلاب  اسلامی آموختند.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس دارای 15 کمیته و 22 ستاد شهرستانی است، گفت: بیش از 3 هزار برنامه در سطح استان مازندران در ایام هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

این مسئول رژه نیروهای مسلح را یکی از برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این مراسم ساعت هشت صبح فردا 31 شهریور با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، جهاد، روحانیت و بسیجیان در میدان امام ساری برگزار می‌شود.

ملکی ضمن برشمردن دیگر برنامه‌ها، عنوان کرد: بازسای عملیات والفجر هشت در دو نقطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس و ساحل سیترای نوشهر با حضور عموم مردم به مدت سه شب برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سرچشمه دفاع مقدس را عاشورا عنوان کرد و گفت: عاشورا اسلام را زنده نگه داشت و بیمه کرد و به طرف حقیقت رهنمون کرد و دفاع مقدس عاشورای انقلاب اسلامی است و باید قدردان باشیم و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس دانشگاه است و اگر از معارف آن بهره گیریم در برابر نظام سلطه پیروز خواهیم شد، تصریح کرد: برای پاسدارای از انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جدید باید تدریس این معارف را از مهد کودک، مدرسه و دانشگاه آغاز کنیم.

وی به نقش مردم مازندرن در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم مازندران در دفاع مقدس 10 یگان را از لحاظ نیرو، تجهیزات و امکانات حمایت کرد و میزبان 50 هزار نفر از مردم جنگ‌زده جنوب بود و بازسازی سوسنگرد را در زمان جنگ در کارنامه خود دارد.

ملکی همچنین به نقش مردم مازندران در مقابله با ضد انقلابهای جنگلهای شمال اشاره کرد و گفت: مردم مازندران در جبهه مقاومت نیز حماسه‌آفرینی کردند و این فرهنگ باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار