سردار اباذری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مراسم میثاق با رهبری برای اولین بار با محوریت گام دوم اجرا می‌شود

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگام امام حسین (ع) گفت: مراسم میثاق با رهبری برای اولین بار امروز با محوریت گام دوم در مقابل فرمانده معظم کل قوا اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ - 13October 2019

مراسم میثاق با رهبری برای اولین بار با محوریت گام دوم اجرا می‌شودسردار «حمید اباذری» جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگام امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره برنامه دانشجویان این دانشگاه در اجرای میثاق پاسداری مقابل فرمانده معظم کل قوا، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که اجرای آن برای اولین بار امروز توسط دانشجویان این دانشگاه در مقابل فرمانده معظم کل قوا پیش بینی شده، اجرای برنامه میثاق پاسداری افسران آینده سپاه با محوریت گام دوم است.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) همانند سال گذشته که در میدان میثاق با رهبری کل محتوای میدان میثاق را به موضوع ۴۰ سالگی انقلاب اختصاص داده بودند، امسال نیز برنامه میثاق پاسداری دانشجویان در دانشگاه امام حسین (ع) کاملا معطوف به گام دوم انقلاب است.

سردار اباذری با بیان اینکه این اتفاق بزرگ و میدانی در جهت لبیک گفتن به گام دوم انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) اتفاق می‌افتاد، تصریح کرد: طرح مورد اشاره که مبتنی بر گام دوم انقلاب تدوین شده، هم نگاهی به گذشته و هم نگاهی به آینده دارد. در این طرح از گذشته تاریک مردم در قبل از انقلاب صحبت می‌شود و طی آن برنامه‌هایی به نمایش درمی‌آید.

وی اضافه کرد: همچنین از طلوع خورشید ولایت نیز صحبت می‌شود؛ از آمدن امام (ره) و شروع نظام ولایی در کشورمان و فروپاشی طاغوت اجرا‌هایی صورت می‌گیرد؛ سپس در ادامه، تحولات ۴۰ سال انقلاب مرور خواهد شد و در انتها نیز به گام دوم و مسیر پیش روی ما که رسیدن به ولایت است، می‌پردازد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار