برگزاری اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت در بوشهر

همزمان با سالروز آغاز امامت صاحب‌الزمان(عج) اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت در بوشهر پنجشنبه 16 آبان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 05November 2019

«محمد جعفری» دبیر اجرایی ستاد مردمی بزرگداشت عید بیعت در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت در راستای میثاق با حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود اظهار داشت: همزمان با سالروز آغاز امامت صاحب‌الزمان(عج) اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت در بوشهر پنجشنبه 16 آبان ساعت ساعت 19 در پارک شورا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال چهارمین سال اجرای جشن بزرگ بیعت در کشور و سومین سال برگزاری در بوشهر است گفت: بنای این ستاد ایجاد جریان انقلابی مهدوی در کشور و استان است که مانند سیلی تمامی انحرافات موجود در این حوزه را از میان بردارد.

جعفری با بیان اینکه این مراسم به ‌صورت سراسری و همزمان در تمام استان‌ها و شهرهای بزرگ اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 90 شهر در کشور مجری اجرای اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت خواهند بود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی بزرگداشت عید بیعت در استان بوشهر  ضمن تأکید بر اینکه تلاش شده است تا این مراسم رویکردی نمادین نداشته باشد افزود: امسال این مراسم با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب و ارتباط آن با مهدویت و رویکرد تمدن سازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سخنران این اجتماع مردمی حجت‌الاسلام «محمدرضا فؤادیان» محقق و پژوهشگر در حوزه مهدویت است گفت: محتوای علمی این برنامه توسط کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت تهیه شده است.

جعفری به اجرای برنامه های متنوع در این اجتماع مردمی اشاره کرد و تصریح کرد: غرفه‌های مهدیاران جهادی، نمایشگاه تولیدات و محصولات هنری، فروش محصولات فرهنگی با 20 درصد تخفیف، غرفه کودک و نویسندگی خلاق و مشاوره خانواده و سبک زندگی از برنامه این مراسم است که از 14 آبان به مدت سه شب جهت بازدید و بهره مندی شهروندان دائر خواهد بود.

برگزاری اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت در بوشهر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار