انتصاب مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس در جنوب شرق کشور

سرهنگ پاسدار «محمدمهدی ابوالحسنی» به عنوان مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جنوب شرق کشور استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان منصوب شد.
کد خبر: ۳۶۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 05November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در آیین تکریم و معارفه مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان، سرهنگ پاسدار «محمدمهدی ابوالحسنی» به عنوان مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس در جنوب شرق کشور استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان منصوب شد.

در این مراسم سرهنگ «محمدمهدی ابوالحسنی اظهار داشت: جمع آوری اسناد دفاع مقدس در استان کرمان از سابقه طولانی برخوردار است و این کار از سال 1368 توسط سردار حاج «قاسم سلیمانی» آغاز شد.

مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان به ساخت اولین موزه دفاع مقدس استان در سطح کشور اشاره کرد و افزود: برگزاری نخستین کنگره سرداران و شش هزار و 500 شهید استان کرمان نیز در سال 1375 با محوریت سردار حاج «قاسم سلیمانی» در این استان انجام شد.

ابوالحسنی گفت: در استان کرمان هزاران ساعت مصاحبه با خانواده معظم شهدا انجام شده است، ولی نوشتن کتاب برای شش هزار و 500 شهید استان کرمان و نقش بیش از 120 هزار رزمنده استان در دوران هشت سال دفاع مقدس جای کار بسیار و نیاز به تلاش مضاعف دارد.

ابوالحسنی با بیان اینکه توفیق خادمی شهدای گمنام با هیچ چیز قابل مقایسه نیست ادامه داد : استان کرمان افتخار این را دارد که میزبان 274 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 99 مکان باشد که یکی از برکاتی است که باید قدردان آن باشیم.

انتصاب مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس در جنوب شرق کشور///در حال ویرایش

در ادامه حکم جدید مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان توسط امیر «محمدرضاتقی‌پور» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس قرائت و سرهنگ پاسدار «محمدمهدی ابوالحسنی» به عنوان مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس در جنوب شرق کشور استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان منصوب و سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها