مسئول بازداشتگاه کرمان با مدیر کل حفظ آثار این استان دیدار کرد

مسئول بازداشتگاه کرمان با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان دیدار کرد.
کد خبر: ۳۷۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 08December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «مهدی ولی اختیارآبادی » مسئول بازداشتگاه استان کرمان در دیدار با «محمود مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: بازداشتگاه کرمان آمادگی این را دارد با راه اندازی کتابخانه در حوزه دفاع مقدس، افرادی که برای آنها جرمی هنوز ثابت نشده است بیشتربا شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه بازداشتگاه کرمان به یک مرکز فرهنگی تبدیل شده است افزود: استشمام عطر و بوی شهدا در این مکان برای همگان قابل درک است و در واقع بسیاری از متهمین ما، در اثر ارتباط معنوی با شهدا دچار تحول فکری شده‌اند.

مسئول بازداشتگاه کرمان با مدیر کل حفظ آثار این استان دیدار کرد

«حجت الاسلام والمسلمین تاجیک» مسئول فرهنگی بازداشتگاه کرمان نیز به بیان خاطره ای از تاثیر توسل به شهدا بر روی یک زندانی افزود: چند سال قبل فردی غیر بومی حکم اعدام وی صادر می شود.

یک روز این فرد با دیدن عکس شهید حاج «علی محمدی پور» خطاب به شهید گفت: حاج علی من تو را نمی‌شناسم، ولی از تو می خواهم نگذاری من اعدام شوم و روزی که قرار بود وی اعدام شود، نامه ای مبنی بر شکسته شدن حکم اعدام آمد و این فرد زندانی نتیجه توسل خود به شهید را گرفت.

مسئول بازداشتگاه کرمان با مدیر کل حفظ آثار این استان دیدار کرد

وی تصریح کرد: با معرفی شهدایی چون «حمید میرافضلی» که خود از کسانی بود که مادرش او را سرزنش می کرد و سرانجام به جایی می رسد که با شهید همت در یک مکان به شهادت می رسد، جامعه را با سیره شهدا آشنا کنیم.

در ادامه این دیدار «محمود مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه کرمان با چاپ بیش از 220 کتاب در حوزه دفاع مقدس از توانمندی خوبی در زمینه کتب دفاع مقدس برخوردار است افزود: تلاش خواهیم کرد با اهدا کتب دفاع مقدس، کتابخانه بازداشتگاه کرمان را تجهیز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار