رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا خبر داد؛

ارسال اولین محموله دارویی نزاجا به منطقه سیل‌زده چابهار

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: اولین محموله دارویی نیروی زمینی ارتش به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به دستور فرمانده این نیرو به منطقه سیل‌زده روستایی بخش «نوبندیان» چابهار ارسال شد.
کد خبر: ۳۸۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 19January 2020

اولین محموله دارویی نیروی زمینی ارتش به منطقه سیل زده چابهار ارسال شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم پزشک «بهزاد موذن» رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا درباره اقدامات این اداره در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید میدانی از منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان یکی از نیاز‌های اولیه مردم را کمبود دارویی احساس کرد و بلافاصله دستور ارسال ۱۰۰ قلم داروی پر مصرف و خاص را به منطقه صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه در داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش تمامی دارو‌ها حتی دارو‌های خاص موجود است، افزود: پس از ابلاغ به داروخانه ۲۹ فروردین و برابر لیست دارو‌های درخواستی، تعداد ۱۰۰ قلم دارو به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال بسته‌بندی و به تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان که در منطقه مستقر است ارسال شد تا در بیمارستان صحرایی مورد استفاده مردم عزیز و شریف سیل‌زده قرار گیرد.

همچنین امیر سرتیپ دوم «معمارباشی» ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق در خصوص دارو‌های ارسالی گفت: با توجه به سیل و شیوع بیماری‌های فصلی، نیازمند به برخی دارو‌ها برای تجویز مردم در گروه‌های سِنی بودیم که با دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش و همکاران عزیزمان در اداره بهداشت و درمان و داروخانه ۲۹ فروردین نزاجا این دارو‌ها به منطقه نوبندیان چابهار ارسال شد.

وی افزود: بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش با تیم پزشکی مجرب در منطقه روستایی از بخش نوبندیان چابهار مستقر است و روزانه صد‌ها نفر از مردم منطقه را ویزیت می‌کند.

ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق خاطرنشان کرد: یگان‌های ارتش تا زمانی که مردم منطقه نیاز داشته باشند در کنار آن‌ها خواهند بود و بیمارستان صحرایی نیز تا پایان مأموریت در منطقه مستقر است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار