بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان؛

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پیام شهید سلیمانی را به جهان منعکس می‌کنند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دهه فجر طلیعه صبح آزادی و 22 بهمن ، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده و مسلمانان ایران بر طاغوت زمان است. مردمی که با بذل جان، مال و فرزند خویش بر حکومت جبار 2500 ساله شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.
 
بی‌شک دستاوردهای عظیم انقلاب اَسلامی بیش از همه مرهون تدابیر شجاعانه و پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف صالحشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین مجاهدت و جانفشانی و حضور با بصیرت ملت غیور ایران در همه حوادث تاریخی و لحظات سرنوشت ساز این مرز و بوم بوده است.
 
در این بیانیه با اشاره به همزمانی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با مراسم اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بر پیام استقامت و وحدت ایرانی‌ها در این روز بزرگ تأکید شده و آمده است: گام‌های استوار ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام استقامت و وحدت ایرانی‌ها را به جهان مخابره خواهد کرد و از ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده خود پیام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به جهان منعکس کنند.
 
ادار‌ه‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، با تجدید بیعت با بنیانگذار جمهوری اسلامی و تأکید بر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی، ضمن گرامیداشت دهه فجر از آحاد ملت آزاده و بزرگ ایران برای حضور پرشور در این گردهمایی ملی دعوت به عمل می‌آورد.
 
با آرزوی پیروزی و غلبه کامل حق بر باطل در جهان و شکست و نابودی کامل جبهه کفر، ظلم و نفاق و ظهور مصلح کل، قطب عالم امکان، امام زمان (عج‌) و برپایی حکومت عدل جهانی، ان‌شاءالله.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار