سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه‌های جهان؛

المیادین:‌ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیر است

شبکه لبنانی المیادین حضور مردم در راهپیمایی چهل‌و‌یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را چشمگیر توصیف کرد و گفت: مردم ایران از بزرگ و کوچک، سالخورده و جوان در این راهپیمایی حضور دارند.
کد خبر: ۳۸۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ - 11February 2020
المیادین:‌ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیر استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، راهپیمایی‌های گسترده مردم ایران به مناسبت چهل‌و‌یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف خارجی داشته است.
 
شبکه لبنانی المیادین اقدام به پخش تصاویر زنده‌ای از مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرد.
 
این شبکه لبنانی حضور مردم در راهپیمایی چهل‌و‌یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را چشمگیر توصیف کرد و اعلام کرد که مردم ایران به‌ویژه در کرمان، زادگاه شهید سردار سلیمانی، پرچم کشورشان را به اهتزاز درآوردند.
 
المیادین در گزارش خود به فضای سرد و شرایط جوی در تهران و رشت واکنش نشان داد و گفت: مردم ایران از بزرگ و کوچک، سالخورده و جوان در این راهپیمایی حضور دارند.
 
وفا سرایا مجری المیادین در استودیو تهران به تصاویر مردم حاضر در راهپیمایی تهران و رشت اشاره کرد که زیر بارش تقریبا شدید برف در خیابان حاضر شده‌اند و تصریح کرد: همین حضور با این وضعیت، نشان‌دهنده دروغ کسانی است که می‌گویند، مردم ایران را بالاجبار به این مراسم‌ها می‌آورند.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار