استاندار خوزستان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دنیا باید صدای عدالت‌خواهی مردم ایران را بشنود و به آن احترام بگذارد

«غلامرضا شریعتی» با بیان اینکه پیام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و باشکوه برای استمرار حرکت مقدس انقلاب اسلامی است، گفت: دنیا باید صدای عدالت‌خواهی مردم ایران را بشنود و به آن احترام بگذارد.
کد خبر: ۳۸۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 11February 2020

دنیا باید صدای عدالت خواهی مردم ایران را بشنود و به آن احترام بگذارد

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با بیان اینکه پیام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و باشکوه برای استمرار حرکت مقدس انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دنیا باید صدای عدالت خواهی مردم ایران را بشنود و به آن احترام بگذارد.

شریعتی در میان انبوه جمعیت حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز افزود: آنچه انقلاب را رقم زد، جوانان، دانشجویان و طلاب بودند و ان‌شاءالله استواری و پایداری آن هم به دست همین‌ها باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم دانشجویان و دانش‌آموزان هستند که پیشرو و پیشران حرکت توسعه انقلاب هستند. ان‌شاءالله با حضور پرشور در انتخابات بر ادامه و استمرار این حرکت جهادی و جهاد علمی تاکید می‌ورزند و همه و همه پیشران آینده نظام سیاسی، توسعه‌ای و علمی کشورمان خواهند بود.

استاندار خوزستان به حضور حماسی مردم خوزستان در این راهپیمایی نیز اشاره کرد و گفت: پیام مردم، حضور پرشور و باشکوه برای استمرار حرکت مقدس انقلاب اسلامی است. امروز همه آمدند که خوزستان واقعی و اصلی را مثل مراسم تشییع شهید حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، اینچنین به ترسیم بکشند و همه به عینه آنچه هست را ببینند و اگر صداقت دارند، مخابره کنند.

این مسئول تاکید کرد: دشمنان انقلاب بدانند علی‌رغم تمام کارشکنی‌ها و شیطنت‌های رسانه‌ای، همین جمعیت را در 2 اسفند پای صندوق‌های رای خواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار