مدیر کل حفظ آثار یزد:

جوانان ایرانی در شرایط بحرانی آماده خدمت رسانی هستند

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» در جمع خانواده‌های کارکنان این اداره کل با اشاره به رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی، گفت: جوانان این کشور ثابت کرده‌اند در شرایط حساس و بحرانی جامعه مثل سیل، زلزله و دفاع از وطن در صحنه آماده‌اند.
کد خبر: ۳۸۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ - 13February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در جمع خانواده کارکنان این اداره با تبریک میلاد بانوی دو عالم فاطمه الزهرا (س)، اظهار داشت: تمام برکات جاری و ساری در زندگی روزمره از برکت وجود ائمه، شهدای دفاع مقدس، گمنام و شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: در مجموعه حفظ آثار هم از تجربیات نسل دیروز که در دفاع مقدس حضور داشته‌اند استفاده می‌کنیم و هم از پتانسل جوانان که با این اداره همکاری می‌کنند، بهرمند می‌شویم که هر دو اینها مایه فخر و مباهات است.

سرهنگ پاسدار زارع روحیه دهی به پرسنل را از وظایف مسئولان دانست و تاکید کرد: با توان همه پرسنل قطعا می توانیم به اهداف و مامورت های کاری مان دست پیدا کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با تاکید بر زحمات مدیران کل قبلی برای به ثمر رساندن این اداره، ادامه داد: با تکمیل محتوای موزه این مجموعه برای بازدید عموم مردم، آماده خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخورد با هموطنان باید رئوف باشیم، عنوان کرد: برعکس این رافت در مقابل دشمنان مثل کوه ایستاده ایم و اجازه دست اندازی دشمنان به سرزمین اسلامی را نخواهیم داد.

وی بیان کرد: حُسن انقلاب اسلامی طی کردن مسیری تازه و نو است که امسال چهلمین و یکمین سالگرد این پیروزی را جشن گرفته ایم.

این مقام مسئول با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: ایشان الگوی همه ایرانیان خصوصا جوانان بودند چون همیشه در صحنه آماده بودند.

سرهنگ پاسدار زارع در پایان یادآور شد: جوانان این کشور در شرایط حساس و بحرانی جامعه مثل سیل و زلزله و دفاع از وطن در صحنه آماده بوده اند و ثابت کردند که تفاوتی با جوانان دوران دفاع مقدس نداشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها