امیر صباحی‌فرد:

حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای نشان از پویایی نظام اسلامی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در یکی از شعبات اخذ رای، رای خود را به صندوق انداخت و گفت: حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای، نشان از پویایی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 21February 2020

حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای، نشان از پویایی نظام اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به حضور آگاهانه مردم در شعبات اخذ رأی اظهار داشت: این حضور آگاهانه نشان از موقعیت شناسی و بصیرت انقلابی مردم دارد که در موقع مناسب حمایت خود را از نظام اعلام می‌کنند و این نشان از پویایی نظام اسلامی دارد.

وی افزود: حضور پرشور مردم ولایت مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوید یک انتخابات پرشور داشت و امروز وظیفه نمایندگان مجلس بسیار سنگین‌تر است چرا که باید قدر شناس این حضور و انتخاب باشیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: قطعا توجه به رهنمود‌های ارزشمند رهبری در مورد خصوصیات یک نماینده انقلابی می‌تواند راه گشای یک انتخاب درست باشد و انشا الله بتوانیم مجلسی فعال، انقلابی و با کارایی بالا داشته باشیم تا بتوانیم کشور را بیش از پیش به توسعه و پیشرفتی که شایسته مردم شریف ایران اسلامی است، برسانیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار