حجت‌الاسلام سرایی:

فعالیت‌های جهادی جوانان در روزهای کرونایی جلوه‌ای از فرهنگ علوی را به تصویر کشید

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فعالیت‌های جهادی جوانان در روزهای شیوع کرونا به معنای واقعی کلمه جلوه‌ای از فرهنگ علوی را به تصویر کشید.
کد خبر: ۳۹۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ - 14May 2020

فعالیت‌های جهادی جوانان در روزهای کرونایی جلوه‌ای از فرهنگ علوی را به تصویر کشیدبه گزارش دفاع‌پرس در ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان جهادی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد ارومیه، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی به ویژه آذربایجان غربی در طول روزهای شیوع کرونا، در صحنه حاضر بودند و با فعالیت‌های جهادی خودشان فرهنگ علوی و مهدوی را به منصه ظهور رساندند.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به مقوله جهاد و همراهی مردمی که در عسرت و سختی هستند، تاکید زیادی شده است، ادامه داد: اگر دیروز جوانان ما در در جبهه‌های نظامی از کشور دفاع می‌کردند امروز افسران عرصه سلامت میدان‌داری می‌کنند.

‌مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، خدمت جهادگران به جانبازان بالای ۷۰ درصد اوج اخلاص آنها در خدمت را به تصویر کشید، ادامه داد: همچنین سرکشی از جانبازان و خانواده‌های شهدای شاخص مورد توجه مسئولین است، اما نباید خانواده‌ شهدای حاشیه شهر مورد غفلت قرار گیرد.

وی لازمه جلب رضایت خداوند متعال را اخلاص در اعمال دانست و گفت: خلوص نیت و در نظر گرفتن خشنودی خداوند، ویژگی بارز شهدا به شمار می‌رود.

لزوم انتقال خاطرات شهدا به نسل جدید

حجت‌الاسلام سرایی با بیان اینکه جهادگرمان باید شهید باکری را الگوی خود قرار دهند، اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملوء از خاطرات مجاهدانی همچون شهید امینی، باکری و کاظمی است که باید آنها را برای نسل جدید بازگویی کرد.

وی در ادامه سخنان خود راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در دانشگاه آزاد اسلامی استان توسط جوانان را یک کار جهادی ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: جوان مسلمان و انقلابی همواره غمخوار و دلسوز مردم است و در مواقع بحرانی گوهر وجودی خود را نشان می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در کشورهای اروپایی فروشگاه‌هایی توسط مردم غارت می‌شود، اظهار داشت: با وجودی که غرب ادعای مدیریت جهان را دارد ولی در این برهه زمانی از کنترل مردم و مدیریت کشور خود عاجز مانده است.

وی با بیان اینکه در لیالی قدر قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی حداکثری از فیوضات معنوی این ایام باید با تمام وجود تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار