چهارمین جشنوار ملی «ایثار» از برگزیدگان خود به صورت مجازی تجلیل کرد

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی آموزشی ـ تحصیلی «ایثار» با تقدیر از برگزیدگان به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ - 17May 2020

چهارمین جشنوار ایثار از برگزیدگان خود به صورت مجازی تجلیل کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی آموزشی ـ تحصیلی «ایثار» صبح امروز (یکشنبه) با حضور حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و به صورت نیمه مجازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهیدی در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم شاهد چهارمین دوره جایزه ملی «ایثار» هستیم که از همه افرادی که در این مدت برای برگزاری این جشنواره هستند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: بنا داشتیم تا این مراسم را زودتر برگزار کنیم اما به دلیل شرایط موجود به تعویق افتاد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ما وظیفه داریم از یادگاران دوران دفاع مقدس و کسانی که برای کشور فداکاری کردند و همه هستی خود را تقدیم کردند به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران تجلیل کنیم.

حجت‌الاسلام محسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در خصوص این جشنواره بیان کرد: بیش از ۷۰ نخبه علمی در سطوح مختلف تحصیلی انتخاب شدند. امیدوارم در سال آینده زمینه معرفی چهره‌های بیشتری به عنوان الگوهای تاثیرگذار فراهم شود.

محمدعلی فقیه مدیر کل آموزش بنیاد شهید بیانیه مربوط به این جشنواره را قرائت کرد و گفت: در این جشنواره ۱۵ نفر از مراکز آموزشی وزارت علوم، ۱۲ نفر از حوزه‌های علمیه، ۱۲ نفر از وزارت بهداشت، ۱۸ نفر از مراکز آموزشی دانشگاه آزاد و ۱۱ نفر از مراکز آموزشی وزارت آموزش پرورش انتخاب شدند.

در ادامه مراسم نیز آیت‌الله اعرافی مدیر کل حوزه‌های علمیه و سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئوکنفرانس پیام‌های جداگانه‌ای را قرائت کردند.

تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به صورت مجازی برگزار و جوایزشان ارسال شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار