بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد؛

سوم خرداد فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، تاکید کرد: سوم خرداد فرصتی ارزشمند برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان پرتوان ما در عملیات بیت‌المقدس و بازگویی این آرمان‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌ها برای نسل جوان و تصمیم‌سازان فردا است.
کد خبر: ۳۹۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ - 23May 2020

به گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از یاسوج، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه تاریخی و بزرگ آزادسازی خرمشهر و روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی»، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد سالروز حماسه‌ای بزرگ و به‌یادماندنی از جنس ایمان و ایثار و تجلی‌گاه دلاوری مردان خداباوری است که هیمنه پوشالی استکبار و تجاوزگران را در هم شکسته و پیام «مقاومت تا پای جان» را به جهانیان صادر کردند.

حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361  نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران و نقطه اوج هشت سال دفاع مقدس است که با لبیک رزمندگان باایمان و دلیر ایران اسلامی به رهبر زمان، معادلات جهانی و مناسبات نظامی و سیاسی در هم شکسته شد و دشمنان فهمیدند که نیرویی کارآمدتر و برنده‌تر از نیروی ایمان نیست.

سالروز این حماسه بزرگ که به عنوان روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» در تقویم کشورمان به ثبت رسیده فرصتی ارزشمند برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان پرتوان ما در عملیات بیت‌المقدس و بازگویی این آرمان‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌ها برای نسل جوان و تصمیم‌سازان فردا است تا با بصیرت و تکیه بر تدبیر و دوراندیشی، در مسیر زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا گام بردارند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ضمن بزرگ‌‌داشت سوم خرداد سالروز حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر و روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی»، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دوران دفاع مقدس به‌ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشته و سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران را در سایه توجهات خاصه‌ی حضرت ولی‌عصر (عج) و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار