مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد؛

لزوم انتقال رشادت رزمندگان اسلام به نسل‌های آینده

«علیرضا نخعی» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد دوران پر افتخار دفاع مقدس بوده و باید رشادت رزمندگان اسلام به نسل‌های آینده انتقال یابد.
کد خبر: ۳۹۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 26May 2020

به گزارش  دفاع‌پرس  از خرم آباد، «علیرضا نخعی» مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش آموزان که با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش نیازمند همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌ها برای انجام فرایند تعلیم و تربیت است، دانش‌آموزان امانت‌های مردم هستند باید با هماهنگی نسبت به تربیت و پرورش دانش آموزان اقدام شود.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد مراحل و دوره‌های مختلفی در تاریخ خود بوده که مهمترین آنها دوران پر افتخار دفاع مقدس است، باید ضمن گرامی داشتن یاد شهدا، رشادت رزمندگان اسلام به نسل‌های آینده انتقال یابد و البته این مهم باید هوشمندانه، دلسوزانه و با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

نخعی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و هماهنگی در دو زمینه محتوایی و شکلی بیان داشت: در بحث آسیب های اجتماعی باید کار عمیق و با تفکر انجام شود، همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 99 را «جهش تولید» نامگذاری کردند، باید بستر برای کار و تولید فراهم شود تا آسیب‌های اجتماعی کم شود. باید همه برنامه‌ها از نظر محتوایی و شکلی با هماهنگی و با برنامه‌ریزی درست صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: سعی کنیم دانش‌آموزان تک بعدی نباشند فقط محفوظات مد نظر نباشد، بلکه طبق سند تحول بنیادین به جنبه‌های مختلف توجه شود تا دانش آموزان بتوانند در زمینه‌های عملی هم موفق باشند. طرح هجرت می‌تواند زمینه آموزش، مهارت و چرخه تولید را کامل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار