قسمت سوم / قلب‌هایی که برای امام (ره) می‌تپید؛

جلوه‌هایی از عشق شهدای مازندران به حضرت امام خمینی (ره)

با مرور وصیت‌نامه‌های شهدای مازندران اوج عشق، علاقه و پیوندشان با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمينی (ره) را مشاهده خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ - 03June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، چهل سال از سال‌های دفاع مقدس گذشت و 31 سال از ارتحال امام عاشقان، اما هنوز وصیت‌نامه‌های شهدا را که مرور می‌کنی به اوج عشق و علاقه و پیوندشان با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمينی (ره) دست می‌یابی.

آنچه در ادامه می‌آید ارادت خاص شهدای مازندران را به امام خمینی (ره) بیان می‌کند:

جلوه‌هایی از عشق شهدای مازندران به حضرت امام خمینی (ره)

شهید علیرضا اسدی

نام پدر: قربانعلی

تاریخ تولد:9/9/1341

تاریخ شهادت: 19/11/1361

محل شهادت: فکه

اینجانب علیرضا اسدی با قلبی محبوب و نفسی معیوب و عقلی مغلوب و هوایی غالب و طاعتی قلیل و معصیتی كبیر و لسانی مقرأ بالذنوب، معتقد به مكتب اسلام و شیعه 12 امامی و معتقد به اصل ولایت فقیه كه همان استمرار حركت انبیاء می‌باشد، هستم.

من در زندگی خود عمل خالصی را سراغ ندارم تا به آن تكیه كنم. می‌خواهم كه در صورت امكان عكس مرا به پیشگاه نائب امام زمان برده و به او بگویید كه این سرباز اسلام و این نوكر اهل بیت و مخلص ولایت فقیه از تو درخواست دعا دارد، دعا كن تا خداوند از بركت وجودت گناهان و معصیت‌های او را ببخشد چرا كه اگر دعا و شفاعت نباشد، روح‌مان در آن دنیا در عذاب است زیرا وقتی امام سجاد از خوف خدا فریاد می‌زند ای كاش مادر مرا نزائیده بود.

من گناهكارم، چه كنم جز اینكه بگویم التماس دعا دارم از امام امت، همان امامی كه ناجی انسان‌های خطاكار است. ناجی انسان‌هایی است كه یك عمر درون گمراهی و خطا غرق بوده. ناجی همه ملت ایران بلكه ناجی تمام مستضعفان جهان است و بنا به قولی همه ما به اندازه یك بهشت و دوزخ به خمینی و اصحاب‌اش مدیون هستیم. خلاصه این زبان قاصر به هیچ وجه قدرت توصیف ذره‌ای از مقام ولایت را ندارد كه باید با تمام وجود پیرو عمل كننده خط امام بوده چرا كه همه چیز ما از اوست.

جلوه‌هایی از عشق شهدای مازندران به حضرت امام خمینی (ره)

شهید محمد اسدزاده كلجاهی

نام پدر: ابراهیم

تاریخ تولد:22/3/1341

تاریخ شهادت: 12/4/1365

محل شهادت: مهران

خواهشی که این حقیر از ملت حزب الله دارم این است که، در مقابل ولایت فقیه تسلیم محض باشند چرا که انقلاب اسلامی وابستگی به وجود ولی فقیه محض می‌باشد که در زمان حاضر ولی فقیه امام خمینی می‌باشد و تمامی خطها در مقابل خط ولایت فقیه نابود شدنی است.

جلوه‌هایی از عشق شهدای مازندران به حضرت امام خمینی (ره)

شهید علی اسدزاده كلجاهی

نام پدر: ابراهیم

تاریخ تولد:18/12/1339

تاریخ شهادت: 13/4/1365

محل شهادت: مهران

از خواهرانم می‌خواهم همیشه زینب‌وار و برادرانم حسین وار، و قاطعانه امام را یاری کنند و راه شهیدان را ادامه دهند و همواره کلام خدا و سخنان امام را خط مشی خود قرار دهند.

جلوه‌هایی از عشق شهدای مازندران به حضرت امام خمینی (ره)

شهید محسن اسحاقی کناری

نام پدر: احمد علی

تاریخ تولد:22/7/1339

تاریخ شهادت: 29/1/1367

محل شهادت: فاو

برادران و خواهران عزیزم! سعی کنید از خط امام و از مسیر انقلاب خارج نشوید و این تنها راه سعادت است. امام و انقلاب را تنها نگذارید، تاریخ تلخ گذشته تکرار نشود، نکند خدای نکرده امام غربت گردد، علی در خانه نشیند، زیرا غربت امام غربت اسلام است، امام را تنها نگذارید، همیشه پیرو خط امام باشید تا فردای قیامت سربلند گردید.

جلوه‌هایی از عشق شهدای مازندران به حضرت امام خمینی (ره)

شهید سیدحشمت الله اسدی شیاده

نام پدر: سید واحد

تاریخ تولد:2/1/1332

تاریخ شهادت: 5/7/1360

محل شهادت: آبادان

ما پاسداران اسلام لبیك به حسین زمان خمینی كبیر گفته، به هر كجا كه لازم باشد برای جانفشانی نیز حاضر هستیم. این هست زندگی حسینی ما. ما پاسداران كه از خون ملت‌مان برخاسته‌ایم، برخلاف گروه‌های مجاهدین خلق (منافقین خلق) و فدایی خلق، فدایی كاخ سفید كرملین كه شمار امپریالیسم و ضد امپریالیست‌ها می‌ریزند و هدف آنها را دنبال می‌كنند و هدف‌شان جز سقوط جمهوری اسلامی نبوده و نیست.

آی ضد امپریالیست‌ها كجایید كه امپریالیست از غرب و جنوب تجاوز به مملكت عزیز به مملكت ما كرده‌اید، مرگ شما باد! مرگ بر شما ای ضد امپریالیست‌های كاذب! سیمای شما را ملت ایران دیده است. شما خائن به ملت ایران هستید. شما دشمن دین مقدس ما هستید. شما دشمن مكتب اسلام عزیز ما هستید.

پیروز باد انقلاب خونین اسلامی ایران به رهبری امام خمینی، مرگ بر خائنین به ملت ایران.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار