دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد با سرپرست نیروی انتظامی شهرستان اشکذر

سرهنگ «هاتفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد با سرهنگ «گل محمدی» سرپرست نیروی انتظامی شهرستان اشکذر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۰۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ - 03August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «هاتفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد به همراه سرهنگ «اسلامیان» جانشین ناحیه و برخی پاسداران این ناحیه جهت تبریک انتصاب سرپرست جدید نیروی انتظامی شهرستان اشکذر در این اداره حضور پیدا کردند و انتصاب ایشان را تبریک گفتند.

در این نشست سرهنگ هاتفی با ابراز امیدواری از انتصاب سرهنگ «گل‌محمدی» عنوان کرد: سپاه و نیروی انتظامی به مثابه دو بال پرواز برای تأمین امنیت فضای این شهرستان هستند، که علی رغم تفکیک وظایف هر دو، در ایجاد امنیت با یکدیگر مشترک هستند.

وی در ادامه با بیان برخی مسائل پیرامون مسائل شهرستان اشکذر ضمن تأکید بر حمایت دستگاه های اجرایی در شهرستان از اجرای برنامه‌های مختلف جهت تأمین امنیت شهرستان به ظرفیت‌های مختلف بسیج و سپاه از جمله گشت‌های رضویون پایگاه‌های بسیج اشاره و بر لزوم هماهنگی بین این دو نهاد تأکید کرد.

در پایان این دیدار سرهنگ گل محمدی از حضور فرمانده سپاه و پاسداران ناحیه کمال تشکر کرد و گفت: به‌حمدالله بین سپاه و نیروی انتظامی از قبل همکاری و تعاملات بسیار خوبی بوده و انشاءالله ادامه خواهد داشت.

گل محمدی افزود: در بحث غربالگری بیماری کرونا و نیز کاهش سرقت‌ها به دلیل گشت‌های بسیج نتایج بسیار خوب آن را دیده ایم و بر تشکیل جلسات مختلف برای هماهنگی بیشتر و نیز حمایت دستگاه‌های مختلف ذی‌ربط بخصوص در بحث امر به معروف و نهی از منکر تأکید می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار