در وصیت‌نامه شهید قاسم ساکی تاکید شده است؛

حضور در نماز جمعه و مجالس عزاداری امام حسین (ع)

شهید قاسم ساکی در وصیت‌نامه خود آورده است:در انتخابات، راهپیمایی‌های روزهای تاریخی، نماز جمعه و مجالس عزاداری امام حسین (ع) شرکت کنید.
کد خبر: ۴۰۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ - 06August 2020

حضور در نماز جمعه و مجالس عزاداری امام حسین (ع)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، شهید«قاسم ساکی» دهم شهریور 1331 در شهرستان دورود به دنیا آمد. پدرش «اصغر» و مادرش «زهرا» نام داشت.

تا پایان دوره راهنمایی درس خواند سپس در شرکت راه آهن شهرستان دورود مشغول به کار شد. در دوران دفاع مقدس مانند بسیاری از جوانان هم سن و سال خود تاب تحمل تجاوز دشمن بعثی به مرزهای کشورمان را نداشت و برای دفاع از ارزش‌های دینی و آب و خاک مملکت خویش به میادین نبرد شتافت.

سرانجام 24 مرداد 1364 در منطقه عملیاتی «چنگوله» به درجه رفیع شهادت رسید.

گزیده‌ای از وصیتنامه شهید قاسم ساکی

وصیت من به خانواده‌ام، اقوام و خویشان این است اگر می‌خواهید مورد آمرزش خداوند قرار بگیرید، در پشت جبهه در سنگر کار، اسلام را یاری کنید، فقط نصیحت این حقیر این است، گوش به فرمان امام خمینی رهبری شیعیان جهان باشید در انتخابات شرکت نمایید مخصوصا در راهپیمایی‌های روزهای تاریخی، در نماز جمعه و مجالس عزاداری امام حسین (ع)، سرور آزدمردان جهان شرکت نمایید.

 به زمزمه منافقین گوش نکنید و به سخن آنها خدای ناخواسته عمل نکنید، نماز را تو را به خدا ترک نکنید، در نماز جماعت حتما شرکت کنید.

این راه خونین را خود با تشخیص آکنده از مهر دین مبین اسلام انتخاب کرده‌ام و افتخار می‌کنم که سعادت شهادت نصیبم شده است.

حزب الله می‌جنگد و می‌میرد سازش نمی‌پذیرد.

ای کسانی که در پشت جبهه دست از آزار و اذیت امت حزب الله بر نمی‌دارید، با انفجار بمب، نوکری خود را به اربابانتان امپریالیسم غرب و شرق ثابت می‌کنید و از آن بدتر برادران مجروح و معلول را از ادارات به‌ عنوان تندرو تبعید و اخراج می‌کنید؛ به هوش بیایید و معجزه‌های انقلاب را در اطراف خود ببینید.

شما اگر می‌خواهید سعادت آخرت نصیب‌تان شود، راهی جز برگشتن به دامن پر مهر اسلام ندارید ای برادرانی که قومیت را تحت شعاع قرار می‌دهید و در حساس‌ترین، سرنوشت سازترین جماعات انقلاب اسلامی در هر نقطه ایران اسلامی جنگ مسلحانه به راه می‌اندازید. آیا هزارن شهید و معلول انقلاب خونبار اسلامی و رهبریت پیرجماران مرجع عالیقدر نتوانسته اند، راه اسلامی زندگی کردن را به شما بیاموزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها