پیام تبریک فرمانده سپاه اشکذر به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ پاسدار «حسین هاتفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ - 07August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت روز خبرنگار سرهنگ پاسدار «حسین هاتفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر با ارسال پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

جان نباشد جز خبر در آزمون  

هر که را افزون خبر جانش فزون

جان چو افزون شد گذشت از انتها

 شد مطیعش جان جمله چیز‌ها  

(مولوی)

هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید «محمود صارمی» به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

وجه نامگذاری سالروز شهادت یک خبرنگار به عنوان «روز خبرنگار» نه تنها یادآور جایگاه پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ کشورمان است بلکه می‌تواند اشاره‌ای به برخی از مشخصه‌های مشترک بین شهید و خبرنگار نیز داشته باشد که خلوص و شجاعت از این ویژگی‌هاست؛ خلوص در جریان انعکاس خبر و شجاعت در مسیری که خبرنگار را آماده شهادت در راه آرمان‌های خود هم می‌کند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست. خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می‌توانند با شناخت انتظارات، خواست‌ها و نیاز‌های مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند، تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

به این وسیله برخودواجب دیدم این روز راکه به نام شهید بزرگوار محمود صارمی و روز خبرنگار مزین است هم به خانواده این شهید بزرگوار و هم جمعیت عظیم رسانه به ویژه به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان اشکذر، تبریک و تهنیت گفته و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها و ماموریت‌های محوله تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار حسین هاتفی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار