رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی تایباد:

شهدا به جمهوری اسلامی تقدس بخشیدند

حجت‌الاسلام‌ اسماعیلی در دیدار با خانواده شهدای ناجا گفت: شهدا خون خود را تقدیم ایران اسلامی کردند تا مهر تاییدی بر تقدس این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر: ۴۱۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 17September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای ارج نهادن به مقام شهدا و تکریم خانواده این عزیزان، حجت‌الاسلام‌ «محسن اسماعیلی» رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی تایباد به همراه جمعی از کارکنان این هنگ، با حضور در منزل شهیدان «محمدمکنونی» و «علی طاهری» با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در این دیدار اظهار داشت: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت دلیر مردانی چون فرزندان شهید شما بدست آمده است. آنها خون خود را تقدیم این خاک کردند تا مهر تاییدی بر تقدس این مرز و بوم و این نظام باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی تایباد در پایان شهادت را تحفه رشادت و ایثار مجاهدان فی سبیل الله دانست و گفت: وقتی خاطرات و سیره عملی شهدا را مطالعه می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که شهدا در زندگی خود علاوه بر الفت با معنویات، بسیار شجاع و دلیر بودند و این خصوصیات از شاخصه‌های اصلی زندگی شهیدان است.

شهید مدافع وطن «علی طاهری» در یکم مرداد 1359 در روستای تجرود از توابع بخش کوهسرخ شهرستان کاشمر به دنیا آمد؛ وی در بیستم آبان 1289 مقارن با اذان ظهر در درگیری با اشرار مسلح در ارتفاعات چاه بیک تایباد به شهادت رسید.

شهید مدافع وطن «محمد مکنونی» در یکم تیر 1355 در روستای اوندر از توابع بخش کوه‌سرخ شهرستان کاشمر، متولد شد؛ وی در 15 اردیبهشت 1382 در درگیری با اشرار در تایباد به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار