چهل‌سالگی سرو/ امام جمعه موقت لیکک:

تکریم مقام شهدا بر آحاد جامعه واجب است

حجت‌الاسلام «صالح ویسی» گفت: تعظیم و تکریم مقام شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از خاک میهن اسلامی جان خویش را فدا کردند، بر آحاد جامعه واجب است.
کد خبر: ۴۱۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 25September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «صالح ویسی» امام جمعه موقت شهر لیکک امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تعظیم و تکریم مقام شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از خاک میهن اسلامی جان خویش را فدا کردند، بر آحاد جامعه واجب است.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس مطالب ارزشمندی را مطرح کردند که از آن جمله نقش بسیار حساس و شگفت‌انگیز امام راحل بود.

امام جمعه موقت لیکک با بیان اینکه امام بعد از کارشکنی و فرار بنی‌صدر نظام استکبار را بسیار تحقیر می‌کردند، گفت: شاه ایران بارها مقابل سران استکبار تحقیر شد اما امام راحل و مقام معظم رهبری سران استکبار را شایسته پاسخگویی نمی‌بینند.

ویسی با بیان اینکه چرا بعد از گذشت ۴۰ سال، افرادی که دکترای اقتصاد خواندند، هنوز نتوانسته‌اند مسائل معیشتی مردم را حل کنند؟، عنوان کرد: کشور ما مدل مدیریت زمان جنگ را می‌خواهد که شبانه فرماندهان پوتین سربازان را واکس می‌زدند و سرویس بهداشتی‌ها پاک می‌کردند.

وی خطاب به مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان مجلسی و دولتی، رهبر معظم انقلاب اسلامی از آبروی خود برای شما هزینه کرد پس ایشان را شرمنده نکنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها