دمشق:

سوریه مخالف هرگونه توافق با دشمن صهیونیستی است

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد: مخالف هرگونه توافق یا معاهده با دشمن صهیونیست است و باور دارد که چنین توافقاتی به مسائل عربی به ویژه مسئله فلسطین آسیب وارد می‌کند.
کد خبر: ۴۱۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 01October 2020

سوریه مخالف هر گونه توافق با دشمن صهیونیستی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه سوریه امروز پنجشنبه بار دیگر از توافق عادی‌سازی روابط امارات عربی متحده و بحرین با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه گفت که تجارب پیشین ثابت کرده است عادی‌سازی و امضای معاهدات و توافقنامه‌ها با دشمن صهیونیستی باعث گستاخی و عناد این رژیم خواهد شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این منبع گزارش داد که چنین معاهدات و توافقنامه‌هایی همچنین سبب خواهد شد که عرب‌ها، ضعیفتر و متفرق‌تر شوند.

وی ادامه داد: جمهوری عربی سوریه طی چند دهه درگیری با دشمن صهیونیستی، «یک روش اصولی و ثابت در پیش گرفته که مبتنی بر رد هر گونه ظلم به حقوق، مصادره اراضی و تثبیت سیاست تحمیل وضع موجود است».

این منبع با اشاره به جانفشانی‌های ملت سوریه در این زمینه، خاطر نشان کرد: دمشق بار دیگر موضع ثابت خود را مبنی بر پایبندی به خاک و حقوق و مخالفت با امتیازدهی و توافقات یکجانبه بیان می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سوریه مخالف هر گونه توافق یا معاهده با دشمن صهیونیست است و باور دارد که چنین توافقاتی به مسائل عربی به ویژه مسئله فلسطین آسیب وارد می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار