نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

اقدامات خوب و جهادی نیروی انتظامی روحیه و امید را تقویت می‌کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اقدامات خوب و جهادی نیروی انتظامی، روحیه و امید را در سایر حوزه‌ها و در بین مردم تقویت می‌کند.
کد خبر: ۴۲۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 18October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «‌محمد عبادی‌زاده» امروز در مراسم صبحگاه عمومی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اقدامات خوب و جهادی انجام شده توسط نیروی انتظامی به سایر حوزه ها و در بین مردم، روحیه و امید را تقویت می کند. برای ما باعث افتخار است که نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف با اقتدار، امنیت را به رخ تمام دنیا می کشاند، اظهار داشت: اینها همه محصول تلاش خستگی ناپذیر نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در حوزه آسیب به امنیت اجتماعی موضع گرفته، تصریح کرد: در تأمین امنیت اقتصادی و پدیده قاچاق نیز نقش ناجا در کشور کم نظیر و حتی می توان گفت بی‌نظیر است.

عبادی زاده با اشاره به اینکه اینکه نیروی انتظامی مرکز ثقل مبارزه با قاچاق را بر روی دریا گذشته، اقدام شایسته‌ای است، گفت: نیروی انتظامی با ورود به حوزه فرهنگی و اجتماعی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی توانسته با تلاش جهادی امنیت همه جانبه و متوازن را در سطح استان برقرار نماید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: ما امروز در شرایط و موقعیتی قرار داریم که تروریست‌هایی که اطراف ما قرار گرفته‌اند همانند یک شیر پیر غرش می‌کنند اما در مقابل نیروهای نظامی و انتظامی زمین‌گیر شده‌اند و به خاطر همین تلاش‌ها است که می‌توانیم امنیت را به رخ دیگر کشورها و دشمنان بکشیم.

وی ادامه داد: ما امروز در حالی هفته ناجا را گرامی می‌داریم که هفته ناجا فرصت مناسبی است که با این سازمان خدوم و ولایی با مروری به کارنامه ارزشمند خود نسبت به باز‌نگری و رفع معایب اقدام و ضریب موفقیت‌ها را افزایش دهد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: به شهدای ناجا و خانواده‌های شهدا و محضر مبارک فرماندهی کل قوا درود می‌فرستم و از خانواده‌ کارکنان نیروی انتظامی که خود به نوعی ایثارگری می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار