معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا:

هرگونه تجمع به مناسبت ۱۶ آذر در صومعه سرا ممنوع است

«محمد حیدری» با تاکید بر اینکه هرگونه تجمع به مناسبت ۱۶ آذر در شهرستان «صومعه سرا» ممنوع است، گفت: دانشجویان همپای ملت بزرگ ایران اسلامی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار در گستره فضای مجازی اعلام خواهند کرد.
کد خبر: ۴۲۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ - 05December 2020

هرگونه تجمع به مناسبت 16 آذر در صومعه سرا ممنوع است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمد حیدری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا صبح امروز (شنبه) در جلسه کمیسیون دانشجویی که در محل فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: روز دانشجو نماد مبارزه ملت ایران با استکبار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه دانشجویان نقش چشمگیری در پیشرفت و توسعه کشور دارند تصریح کرد: روز دانشجو یادواره و بزرگداشت سه بزرگی است که این روز را به نام خود با شهادت مزین کردند.
 
وی با بیان اینکه شانزدهم آذر نماد گویای استکبارستیزی است، متذکر شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است و موجب شده بسیاری از برنامه‌ها، همایش‌ها، مناسبت‌ها متفاوت از سال گذشته برگزار شود.
 
حیدری با اشاره به اینکه به مناسبت روز دانشجو از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: امسال نمی‌توان، چون سال‌های گذشته مراسمات روز دانشجو را به صورت حضوری برگزار کرد.
 
 وی با تاکید به اینکه هرگونه تجمع به مناسبت ۱۶ آذر در شهرستان ممنوع است، تاکید کرد: اگر تجمعات شکل گیرد، زمینه شیوع بیماری کرونا را فراهم می‌کند.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا اظهار داشت: دانشجویان همپای ملت بزرگ ایران اسلامی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار در گستره فضای مجازی اعلام خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار