فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

شهادت‌ در مرزبانی جمهوری اسلامی جریان دارد

سردار مجید شجاع گفت: با توجه به نوع ماموریت‌ و عملیات‌هایی که در جریان حراست از مرزها توسط کارکنان مرزبانی انجام می‌گیرد، شهادت در راه دفاع از وطن در این نیرو وجود دارد و این افتخاری‌ست برای یک مرزبان که لیاقت شهادت را داشته باشد.
کد خبر: ۴۳۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 19January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، خانواده شهید مرزبانی مهدی عارفی، با حضور در ستاد مرزبانی استان خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار شجاع در این دیدار اظهار داشت: با توجه به نوع ماموریت‌ها و عملیات‌هایی که در جریان حراست از مرزها توسط کارکنان مرزبانی انجام می‌گیرد، شهادت در راه دفاع از وطن در این نیرو وجود دارد و این افتخاری‌ست برای یک مرزبان که لیاقت شهادت را داشته باشد زیرا جایگاه شهید نزد خداوند بسیار رفیع است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهادت گوهر نابی‌ست که خداوند آن را به مجاهد فی‌سبیل‌الله مرحمت می‌کند. شهید در راه دفاع از اسلام جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارد و خداوند نیز خریدار متاع وجودی او به بهای بهشت است؛ بر همین اساس خانواده شهدا نیز منتخبین خداوند هستند و جامعه اسلامی نیز آنها را عزیز می‌داند و از این رو صبر و بردباری خانواده شهدا بر شهادت عزیزانشان قابل تکریم است و آحاد جامعه خود را مدیون آنها می‌داند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان یادآور شد: امیدواریم خدمتی که می‌کنیم در درجه اول مورد قبول خداوند و بعد از آن موجب شادی روح شهدای گرانقدر شود و این عزیزان ما را ادامه دهندگان راه و روش خود بدانند و از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار