نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

روحانیت همواره پرچم‌دار مبارزه با بی‌عدالتی بوده است

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی گفت: روحانیت همواره در عرصه‌های مختلف و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی نقش فعالی داشته و همیشه پرچمدار بوده است.
کد خبر: ۴۳۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ - 20January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، چهارمین نشست هم‌اندیشی و شورای هماهنگی و کمیته حفظ آثار روحانیت و دفاع مقدس و دومین نشست هماهنگی جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سال 1399، اظهار داشت: این برنامه‌ها در معرفی شهدای روحانی و نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر استمرار برنامه‌هایی مانند سرکشی از خانواده‌های شهدای روحانی و پیشکسوتان رزمنده و ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان روحانی تأکید کرد.

حسینی دفاع مقدس را تابلویی از شجاعت و ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی ملت ایران دانست و عنوان کرد: امنیت امروز ما مدیون آن دوران طلایی است.

وی بیان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه در حوزه دفاع مقدس دشمن دست به تحریف می‌زند و یا بعضی جاها مصادره می‌کنند، باید مواظب باشیم که جلوی این تحریف را در جامعه بگیریم.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: روحانیت همواره در عرصه‌های مختلف و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی، جلودار بوده و نقش فعالی داشته و همیشه پرچمدار بوده است.

حسینی با بیان اینکه به دلیل همین نقش ارزنده‌ روحانیت، دشمن برای کمرنگ کردن این نقش دست به تحریف می‌زند که باید آگاه باشیم، گفت: در دوران دفاع مقدس مقام معظم رهبری در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشتند و این طور نبود که روحانیون خود در خط مقدم نباشند و مردم را به جلو فرا بخوانند.

وی ابراز کرد: روحانیون علاوه بر نقش ارزنده‌ای که در دوران دفاع مقدس داشتند، در دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز این نقش را ایفا کرده و شهدایی را تقدیم کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ما باید خاطرات رشادت‌های آن عزیزان را برای نسل جوان تبیین و تبلیغ کرده و به این طریق، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

حسینی متذکر کرد: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت است که می‌تواند نسل جوان را با خود همراه و همگام سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها