در شب ولادت امام علی (ع) صورت گرفت؛

تقدیر از پدران شهدا در برنامه زنده «دلیرستان»

پدران بزرگوار تعدادی از شهدای والامقام لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) همزمان با شب ولادت حضرت علی (ع) در برنامه زنده دلیرستان از شبکه استانی سیمای نور مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۴۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 24February 2021

تقدیر از پدران شهدا در برنامه زنده «دلیرستان»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، بسیج صداوسیمای استان قم با همکاری لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، اداره اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، همزمان با شب میلاد باسعادت امام علی (ع) و در آستانه روز پدر و به رسم چهارشنبه هر هفته، شبی به یادماندنی را در قالب برنامه زنده دلیرستان رقم زدند.

در این محفل معنوی و نورانی که در جوار آستان مقدس و گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد، پدران والامقام تعدادی از شهدای گردان سیدالشهدا (ع) از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) به نام‌های شهیدان گرانقدر محمدرضا و محمدحسن آقایوسفی، محمد حسینی واحد، علیرضا کاظمی، امیرحسین نگاری، حسین رشیدی بیدگلی، رضا خوش نژاد اکرم، سید محمود سلیمان پناه و احمد علیخانی به بیان خاطراتی از نحوه اعزام و شهادت فرزندانشان پرداختند.

در این برنامه همچنین کلیپ‌هایی از شعر خوانی زنده یاد ابوالفضل سپهر و ذکر یا علی رزمندگان لشکر ۱۷ در ورزش باستانی پخش شد و پدر یکی از شهدا به نیت از زنده یاد جانباز علیرضا تقوی از امیر تقوی فرزند وی که از تصویربرداران برنامه بود، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار