فرمانده سپاه کربلا:

پاسداشت شهدا وظیفه‌ای است که انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

سردار «سیاوش مسلمی» گفت: امروز نکوداشت و پاسداشت شهدای عزیز ما به عنوان یک وظیفه اصلی برای انتقال مفاهیم بسیار ارزشمند و باعث بیمه کردن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۴۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ - 05March 2021

پاسداشت شهدا وظیفه‌ای است که انقلاب اسلامی را بیمه می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران شامگاه پنجشنیه در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت جانباز سرافراز اسلام سردار شهید رمضان پورقاسم با گرامیداشت یاد و نام شهدا و سردار شهید «رمضان پورقاسم» اظهار داشت: این شهید عزیز در دفاع مقدس و بعد از آن با روحیه جهادی و اخلاص برگرفته از مکتب شهدا وظیفه خود را به درستی برای نظام انجام داد.

وی با بیان اینکه امروز نکوداشت و پاسداشت شهدای عزیز ما به عنوان یک وظیفه اصلی برای انتقال مفاهیم بسیار ارزشمند و باعث بیمه کردن انقلاب اسلامی است، افزود: اگر بتوانیم مفاهیم بسیار فاخر و ارزشمندی همچون اخلاص، مردمی بودن، دنیاگریزی، برای مردم و خدمتگزار مردم بودن و مخلص بودن کلیدواژه‌ها‌یی هستند که هر یک از آن می‌تواند بیمه‌گر نسل آینده ما باشد.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن ایستاده تا الگوهای ما بدرستی به نسل آینده شناخته نشود، گفت: دشمن تلاش دارد با از بین بردن ارزش و جایگاه خانواده و در راس آن نقش و جایگاه مادر فرهنگ و تمدن ما را از بین ببرد.

وی افزود: همچنین دشمن برای از بین بردن جایگاه و نقش نظام آموزشی و معلم و نقش و جایگاه الگوها تلاش می‌کند و در این فضای وانفسای فرهنگی متاسفانه توانسته به بخشی از این سه مولفه دست پیدا کند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز ما در معرفی الگوهای فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان بسیار کوتاهی کردیم، گفت: اگر شهدا را به درستی معرفی می‌کردیم امروز وضعیت کشور ما خیلی بهتر از این بود.

وی ادامه داد: امروز باید افرادی مثل پورقاسم‌ها را به خوبی و درستی و شایستگی برای نسل سوم و چهارم معرفی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: امروز یکی از وظایف اصلی ما پرداختن به شهدا، راه و رسم و مکتب شهدا است و این مراسم پاسداشت و نکوداشت زحمات یکی از الگوهای این انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار