دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

توزیع بیش از ۱۴ میلیون بسته معیشتی از سوی بسیج

سازمان بسیج مستضعفین طی سه مرحله کمک مومنانه‌ای که در سال ۱۳۹۹ انجام داد، بیش از ۱۴ میلیون بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده است.
کد خبر: ۴۵۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷ - 27April 2021

توزیع بیش از ۱۴ میلیون بسته معیشتی توسط بسیج در سال ۱۳۹۹گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌ـ رحیم محمدی؛ چندی پیش و در آستانه ماه مبارک رمضان چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه سازمان بسیج مستضعفین با اهدای یک و نیم میلیون بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی شامل برنج ایرانی، حبوبات، رب، شکر، خرما و ماکارونی بین جامعه هدف در حالی آغاز شد که در مرحله اول این کمک‌ها هفت میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

همچنین در مرحله دوم که از دهه امامت و ولایت تا دهه آخر ماه صفر اجرا شد، مبلغ ۴۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، دو میلیون و ۹۱۳ هزار و ۹۵۶ هزار بسته معیشتی، ۲۱ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۸۹۵ پرس غذا، ۴۹ هزار و ۸۸۶ رأس قربانی، ۹۷۵ هزار و ۲۵ بسته مرغ، ۱۴ هزار و چهار سری جهیزیه، ۱۳۲ هزار و ۷۶۴ دست پوشاک و کفش، ۶۶۸ هزار و ۴۵۳ بسته نوشت‌افزار، پنج میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۲۷ بسته اقلام بهداشتی و ۲۷۴ هزار و ۴۶۵ عدد شامل سایر اقلام، بین نیازمندان توزیع شده است.

در همین راستا و در مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه که از هفته وحدت تا پایان سال ۱۳۹۹ را شامل می‌شود، تعداد چهار میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۰۴ بسته معیشتی، ۲۰ هزار و ۵۹۵ رأس قربانی، ۳۱۲ هزار و ۹۴۵ دست کفش و لباس، هشت میلیون و ۲۷۴ هزار و ۳۲۳ بسته اقلام بهداشتی، ۴۸۹ هزار و ۵۵۱ بسته نوشت‌افزار، ۴۲ هزار و ۵۵۲ عدد تبلت، ۲۳ هزار و ۷۰۳ سری جهیزیه و ۷۰ هزار و ۱۷۱ عدد شامل سایر اقلام میان اقشار نیازمند توزیع شد.

علاوه بر این در همین مدت تعداد پنج هزار و ۲۴۰ نفر زندانی آزاد شدند و ۲۸ هزار و ۹۹۷ فرصت شغلی ایجاد، ۱۰ هزار و شش واحد مسکونی بازسازی و شش میلیون و ۴۵۱ هزار و ۲۲ ساعت خدمات آموزشی ارائه شده است.

بنابراین طی سه مرحله کمک‌های مومنانه، سازمان بسیج مستضعفین در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۴ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۱۹۹ بسته معیشتی، ۷۰ هزار و ۴۸۱ رأس قربانی، ۴۴۵ هزار و ۷۰۹ دست کفش و لباس، ۱۳ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۵۵۰ بسته اقلام بهداشتی، یک میلیون و ۱۵۸ هزار و چهار بسته نوشت‌افزار، ۴۲ هزار و ۵۵۲ عدد تبلت، ۳۷ هزار و ۷۰۷ سری جهیزیه و ۳۴۴ هزار و ۶۳۶ عدد شامل سایر اقلام بین نیازمندان توزیع کرده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها