فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین:

روز قدس روز وحدت همه ابناء آزادی خواه بشر در حمایت از فلسطین است

سرهنگ «اصل بیگی» گفت: روز قدس روز وحدت جهان اسلام و همه ابناء آزادی خواه بشر در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف است.
کد خبر: ۴۵۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «زین العابدین اصل بیگی» فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و نماد قرار گرفتن جبهه حق در مقابل باطل و مظهر حمایت تمامی آزادی خواهان جهان از فلسطین عزیز و آرمان آزادی قدس شریف است.

وی ادامه داد: روز قدس روز وحدت جهان اسلام و همه ابناء آزادی خواه بشر در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف است که نویدبخش به ثمر نشستن خون سید الشهدا مقاومت و انتقام خون این فرمانده عزیز، شهید قدس حاج قاسم سلیمانی است.

اصل بیگی عنوان کرد: همچنین تقویت کننده بسترهای استقرار حاکمیت تمام عیار فلسطینی بر ارضای مقدس فلسطین اشغالی با حذف رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار است.

وی افزود: آرمان آزادی قدس و حق بازگشت مردم فلسطین به سرزمین های اشغال شده، نه تنها فراموش نشده است، بلکه با قدرت و به رسایی در همه دنیا فریاد زده می شود تا خواب راحت را از چشم صهیونیسم جهانی بگیرد.

این مسئول اضافه کرد: بی‌شک پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: لذا با توجه تشدید همه گیری ویروس کرونا تعطیلی اجتماعات به دلیل جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در باز نشر شعار های آرمان فلسطین و بیانات حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی که به صورت زنده با ملت شریف ایران سخن گفتند، بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها