حضور فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در هنگ‌ مرزی درگز + تصاویر

سردار «شجاع» در سفر به شهرستان درگز از هنگ‌‌ مرزی این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۵۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ - 11May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در سفر به شهرستان مرزی درگز با حضور در هنگ‌‌ مرزی این شهرستان ضمن دیدار با مرزبانان از نزدیک در جریان آخرین اقدامات تامینی در مرزهای استان قرار گرفت.

سردار شجاع در جمع مرزبانان شهرستان درگز اظهار داشت: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون مجاهدت شبانه‌روزی سربازان ولایت در مرزبانی ناجا است و این تلاش شما مرزبانان مایه افتخار آحاد جامعه است.

وی با بیان اينکه جهاد و رزم کارکنان مرزبانی در نقاط مختلف مرزی ستودنی است، خاطر نشان کرد: توان دفاعی و آمادگی رزمی مرزبانان برای دشمنان انقلاب اسلامی حامل این پیام است که برای پاسداری از مرزهای میهن اسلامی‌مان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و تا آخرین قطره خون از آن دفاع خواهیم کرد.

سردار شجاع در پایان توجه مسئولین را به مناطق مرزی ضروری دانست و بیان داشت: مسئولین برای حل مشکلات مناطق مرزی که مهمترین آن مرمت جاده‌های مواصلاتی است باید از یگان‌ها و روستاهای مرزی بازدید کنند. آنان باید حرف دل مردم مرزنشین را بشنوند تا در ارائه خدمات و حل مشکلات این قشر جامعه موفق‌تر باشند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی که افطار را مهمان مرزبانان شهرستان درگز بود به بررسی مشکلات کارکنان وظیفه پرداخت و جهت رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.

سردار شجاع در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مرزبانان در راستای حراست از مرزها، هوشیاری کارکنان مرزبانی درگز را در صیانت از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار