حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول سازمان بسیج کارمندان بوشهر:

با حضور در انتخابات از کارنامه مردم سالاری از نظام دفاع کنیم

«اسکندری» گفت: با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات از کارنامه مردم سالاری درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.
کد خبر: ۴۶۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ - 11June 2021

با حضور در انتخابات  از کارنامه مردم سالاری از نظام دفاع کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله اسکندری» مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات کل استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات نقش مؤثری در سلامت و کارآمدسازی نظام اداری و جلوگیری از بروز فساد دارند.

وی با اشاره به پیروزی غزه در جنگ 12 روزه با صهیونیست‌ها گفت: امروز به برکت حمایت‌های معنوی جمهوری اسلامی ایران و شهید سلیمانی شاهدیم که در 12 روز نزدیک به 4 هزار و 500 موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بعد از قانون اساسی، مهم‌ترین سند تحولی کشور به حساب می آید خاطرنشان کرد:  رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل دولت اسلامی را مقدم و مقدمه‌ای برای تشکیل حکومت، جامعه و تمدن نوین اسلامی می‌دانند.  در نظام اسلامی اشرافی‌گری مسئولین و دشمن را به جای دوست دیدن بسیار ناپسند است.

وی افزود: حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در دستگاه‌های مختلف استان نقش مؤثری در سلامت و کارآمدسازی نظام اداری و جلوگیری از بروز فساد دارند و لازم است در این زمینه طوری برنامه‌ریزی و حرکت کنیم که وقتی در اداره‌ای، پایگاه مقاومت بسیج وجود دارد فساد در آن اداره وجود نداشته باشد. با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات از کارنامه مردم سالاری درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار