حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مشاور وزیر اطلاعات:

راهبرد اساسی دشمن، تغییر نظام محاسباتی مردم ایران است

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: چالش اصلی امروز کشور؛ تغییر نظام محاسباتی مردم ایران است که دشمن آن را تعقیب می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 15June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار با مدیران زن و فعالان حوزه بانوان استان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از رأی مردم و با وجود همه فشار‌های خارجی موفق بوده است.

وی گفت: امروز چالش‌هایی مانند گرانی و بیکاری چالش اصلی کشور نیست، بلکه بزرگترین آسیبی که امروز با آن مواجهه هستیم این است که دشمن بتواند نظام محاسباتی مردم ما را تغییر دهد و دشمن هم همچنان این مهم را تعقیب می‌کند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: دشمن با حذف و ترور حاج قاسم سلیمانی تلاش کرد برد ملی و منطقه‌ای ایران را از بین ببرد، اما امروز مردم جلوتر از گذشته اهداف منطقه‌ای نظام اسلامی را تعقیب می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر در انتخابات به فرد قوی رأی دادیم کار ارزشمندی است و اگر رأی ندهیم و فردی ضعیف روی کار بیاید باید خود را ملامت کنیم، چون ایران اسلامی کشوری آزاد و برپایه دموکراسی و رای مردم اداره می‌شود.

مدیرکل اطلاعات ادامه داد: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند انتخابات ایران را که رکن اصلی دموکراسی در کشور محسوب می‌شود تخطئه کنند، اما حکومت سرنیزه در عربستان سعودی را مورد تایید قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز پهپاد‌های آمریکایی در همه جای دنیا جولان می‌دهند، اما در آسمان ایران قدرت عرض اندام ندارند گفت: ناوگان‌های آمریکایی در فاصله‌ی ۲ هزار کیلومتری از مرز‌های ایران جرات حضور ندارند، چون می‌دانند در صورت کوچکترین خطایی، ایران آن‌ها را هدف قرار می‌دهد، این‌ها دستاورد‌های ماست.

این مسئول خطاب به بانوان حاضر در جلسه عنوان کرد: دشمنان همچنین برای اینکه بتوانند نظام محاسباتی ما را تغییر دهند جایگاه مادران، معلمان و رهبران را مورد هجوم و بی‌مهری قرار می‌دهند تا از این طریق ارزش‌ها و اخلاق در جامعه تخریب و اهداف خود را در ایران محقق کنند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم جامعه را تفکیک جنسیتی کنیم، متذکر شد: جامعه ما متشکل از خانواده است و خانواده‌ای موفق خواهد بود که جایگاه مادر در آن حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار