در هفتمین سال متوالی؛

«مهریز» میزبان خدام آستان قدس رضوی خواهد بود

«کمالیان» گفت: برای هفتمین سال پیاپی شهرستان مهریز روز پنجشنبه سوم تیر، میزبان جمعی از خدام آستان قدس رضوی در جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹ - 21June 2021

سید «کاظم کمالیان» دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان مهریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: همزمان با ایام ولادت خجسته حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، برای هفتمین سال پیاپی شهرستان مهریز روز پنج شنبه سوم تیر ۱۴۰۰، میزبان جمعی از خدام آستان قدس رضوی در جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید خواهد بود.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان مهریز افزود: با توجه به شرایط خاص مواجهه با بیماری کرونا، امسال نیز برنامه‌های طراحی شده برای این فعالیت دینی، فرهنگی و اجتماعی بصورت خاص و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های امسال که با همکاری دفتر مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان و ستاد برگزاری این جشنواره برگزار می‌شود، ساعت ۸:۳۰ صبح پنجشنبه سوم تیر ۱۴۰۰ با مراسم استقبال از خدام علی بن موسی الرضا (ع)، با حضور مسئولین محترم و عموم همشهریان عزیز در میدان امام رضا (ع) آغاز خواهد شد.

کمالیان خاطرنشان کرد: ادای احترام به قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی، حضور در جمع معلولین و خانواده‌های آنها، دیدار با خانواده یک شهید، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و تجلیل از مدافعان سلامت، عیادت از یک معلول، افتتاح خانه هلال و دیدار با مردم در روستای گردکوه، حضور در جمع نوجوانان و جوانان رضوی، حضور در جمع فعالان قرآنی، افتتاح کانون عمومی خدمت رضوی شهدای باغ بهار و دیدار با مردم روستای طزنج از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره در شهرستان مهریز خواهد بود.

مسئول هیئت انصارالزهرا (س) مهریز تصریح کرد: خدام آستان قدس رضوی در آخرین برنامه این جشنواره، پنجشنبه شب در جشن بزرگ زیر سایه خورشید در روستای منشاد حضور خواهند یافت.

وی در پایان گفت: تجلیل از یک خانواده پرجمعیت، برپایی کاروان شادی در سطح شهر، تجلیل از گروه سرود رهپویان حرم و اهدای ۹ جهیزیه به نیازمندان، از دیگر برنامه‌هایی است که در جریان مراسم مختلف این جشنواره به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها