مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر:

شهید حاج «قاسم سلیمانی» با خون خود توانست مدافع کشور باشد

«عبدالله اسکندری» گفت: کارمندان بسیجی استان بوشهر همانند شهید حاج قاسم سلیمانی که با خون خود توانست مدافع کشور باشد با اهدای خون خود می‌توانند نجات دهنده بیماران نیازمند به خون باشند.
کد خبر: ۴۶۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 23June 2021

شهید حاج قاسم سلیمانی با خون خود توانست مدافع کشور باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان بوشهر امروز (چهارشنبه) به همراه کارکنان سازمان بسیج کارمندان این استان با حضور در اداره کل انتقال خون استان بوشهر خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

«عبدالله اسکندری» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با توجه به کاهش ذخایر بانک خون کشور و اعلام نیاز برای اهدای خون، امروز جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل به همراه کارکنان سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر به صورت داوطلبانه با اهدا خون خود به یاری هموطنان نیازمند به خون شتافتند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای انجام کمک‌های مؤمنانه که «نذر خون» صورت گرفت گفت: اهدای خون باعث اهدای زندگی می‌شود که کارمندان بسیجی استان بوشهر نیز همانند سایر اقشار جامعه ضرورت انجام این کار مهم را به خوبی درک کرده و در این عرصه نیز همانند گذشته پیشگام هستند.

اسکندری خاطزنشان کرد: کارمندان بسیجی استان بوشهر همانند شهید حاج قاسم سلیمانی که با خون خود توانست مدافع کشور باشد با اهدای خون خود می‌توانند نجات دهنده بیماران نیازمند به خون باشند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر یادآور شد: بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال و مجاهدانه داشته است و این اقدام داوطلبانه نیز گامی دیگر در راستای خدمت به هموطنان است.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار