استقبال از پیکر شهید «موسی نوروزی» در یاسوج

مراسم استقبال از پیکر شهید مدافع امنیت «موسی نوروزی» با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 27October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مراسم استقبال از پیکر شهید مدافع امنیت ستوان یکم «موسی نوروزی» امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان و همچنین اقشار مختلف مردم در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

«سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه جوانان غیور این استان همواره در دفاع از کشور نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند، اظهار داشت: ورود پیکر این شهید والامقام به استان این پیام را به همراه دارد که استان کهگیلویه وبویراحمد هنوز در دفاع از انقلاب اسلامی جدی و پای کار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه ما قدردان این جوانان رشید و غیور هستیم  و در دل و قلب ما جای دارند، افزود: ورود این شهید عزیز به استان مبارک است و برای استان خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

بر پایه این گزارش، روز گذشته در درگیری ماموران انتظامی با اشرار در شهر «گلمورتی» در استان سیستان و بلوچستان، ستوان یکم «موسی نوروزی» اهل روستای بردله از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه به شهادت رسید.

مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام، ساعت ۸:۳۰ روز پنجشنبه ششم آبان از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه به سمت میدان مرکزی دهدشت برگزار می‌شود و پس از قرائت نماز به محل سکونت شهید والامقام در روستای بردله تشییع و خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار