دبیرکل کمیته ملی المپیک مطرح کرد؛

پشتیبانی کمیته ملی المپیک از بخش ورزشی نیروهای مسلح

سعیدی گفت: کمیته ملی المپیک از بخش ورزشی نیرو‌های مسلح حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۸۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ - 27October 2021

پشتیبانی کمیته ملی المپیک از بخش ورزشی نیروهای مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «کیکاووس سعیدی» دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از نام‌آوران ورزشی نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در حوزه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی نقش قابل توجهی را در سطح کشور ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا با ۳۲ رشته فعال در سطح کشور یکی از باشگاه‌های فعال و مطرح است، گفت: نیروی زمینی ارتش قهرمانان ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف ورزشی از جمله رده‌های آسیایی، جهانی، خصوصا مسابقات ارتش‌های جهان تربیت کرده و پرورش داده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: به حمدالله امروز تعامل و همکاری خوبی بین کمیته ملی المپیک و بخش ورزشی نیرو‌های مسلح وجود دارد و در زمینه اعزام کاروان ورزشی ایران به مسابقات سیزم نیز کمیته ملی المپیک همچون سنوات گذشته حمایت و پشتیبانی‌های لازم را در این رابطه انجام می‌دهد.

وی در پایان گفت: قهرمانانی که در مجموعه بزرگ نیرو‌های مسلح تربیت می‌شوند در واقع سرمایه‌های بزرگی برای ورزش کشور محسوب می‌شوند و می‌توانند در عرصه‌های بین‌المللی همچون بازی‌های آسیایی و المپیک مدال‌آور و افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار