محفل خاطره و بازخوانی عملیات کربلای 5 در اراک برگزار شد

‌محفل خاطره و بازخوانی عملیات کربلای 5 در سالن همایش‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد و پیشکسوتان و رزمندگان این عملیات به بیان خاطرات آن دوران پرداختند.
کد خبر: ۵۰۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 15January 2022

محفل خاطره و بازخوانی عملیات کربلای 5 در اراک برگزار شد.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، به همت اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی محفل خاطره و بازخوانی عملیات «کربلای 5» در سالن همایش‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد و پیشکسوتان و رزمندگان عملیات کربلای ۵ به بیان خاطرات آن دوران پرداختند.

رزمندگان دلاور استان مرکزی از لشکر «علی ابن ابیطالب» در عملیات کربلای 5 حضور چشمگیر و موثر داشتند و به لطف خدا پیروز میدان مبارزه شدند و شهدای گرانقدی تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار«غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی هدف از برگزاری این برنامه را حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: شب‌های عملیات کربلای ۵ از شب‌های قدر انقلاب اسلامی بود و حماسه‌ها و اقدامات ماندگاری در این شب‌ها توسط رزمندگان اسلام خلق شده و رزمندگان با اجرای عملیات کربلای ۵ اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در گام دوم انقلاب روایت هوشمندانه، واقع‌بینانه و هنرمندانه حماسه‌های دفاع مقدس برای نسل جوان از موضوعات مهم است و برای تحقق این مسئله اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته که یکی از آنها برگزاری ویژه‌ برنامه‌های شب خاطره عملیات‌ها است که به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

وی گفت: با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ادامه مراسم خاطره‌گویی برای سایر عملیات‌هایی که رزمندگان استان مرکزی در آن حضور چشمگیر داشتند اجرا می‌شود و امیدواریم با حضور هرچه بیشتر مردم و خصوصا جوانان در این مراسم بتوانیم نقش موثری در نشر مفاهیم و خاطرات دفاع مقدس در بین آحاد مردم جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار