نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

اقتدار و عزت امروز ایران را حاصل و دستاورد انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «علما» گفت: اقتدار و عزت امروز ایران حاصل و دستاورد انقلاب اسلامی است و آمریکا امروز زورش به ما نمی‌رسد و گرنه از دولت این کشور نانجیب تر وجود ندارد.
کد خبر: ۵۰۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 29January 2022

اقتدار و عزت امروز ایران را حاصل و دستاورد انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود به دو موضوع محوری تبیین انقلاب و غیرت دینی اشاره کرده‌اند که پیگیری این‌موضوع وظیفه مسوولان را بشدت سخت کرده‌ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان این‌که «تبیین انقلاب» باید رویکرد اصلی دهه فجر امسال باشد، گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب و روح بیانیه گام دوم «جهاد تبیین» و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این هدف باید به‌ صورت مستمر پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امام راحل تا پایان عمر پربرکت خود در حال تبیین انقلاب بودند، افزود: تبیین انقلاب یعنی تبیین اسلام و دین و این یک وظیفه همگانی است.

به گفته‌ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امام‌خمینی (ره) از زمان طلبگی تا پس‌ از پیروزی انقلاب بدنبال کار بنیادی و ریشه‌ای بودند و در نتیجه همین تلاش‌ها بود که هیچ قدرتی توان رویارویی با وقوع انقلاب اسلامی را نداشت.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه رویدادهای انقلاب نیازمند تبیین هستند، تاکید کرد: ما نباید فقط دلخوش به برگزاری جشن و شادی در عید انقلاب باشیم بلکه لازم است برای ترویج و گسترش فکر و جهاد تبیین تلاش کنیم و این‌ موضوع باید در منبرها و از سوی اهالی قلم، فکر و فرهنگ به روش‌های مختلف دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی را بدرستی تبیین نکنیم دستاوردهای آن به‌ مرور فراموش خواهد شد.

وی اقتدار و عزت امروز ایران را حاصل و دستاورد انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: آمریکا امروز زورش به ما نمی‌رسد و گرنه از دولت این کشور نانجیب تر وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها