امام جمعه قصرشیرین:

یکی از معجزات انقلاب اسلامی مقابله و مواجهه جوانان با دشمنان خارج کشور  است

حجت‌الاسلام «صالحی» گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی شتافتن جوان های ما در این دوره برای مقابله و مواجهه با دشمنان عنود و خییث در خارج کشور  است. 
کد خبر: ۵۳۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 12August 2022

یکی از معجزات انقلاب اسلامی مقابله و مواجهه جوانان با دشمنان خارج کشور  استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های تمام مسوولان برای بازگشایی این مرز اصلی و گذرگاه قدیمی تردد زوار قدردانی کرد و اظهار داشت: امید است حضور زائران در این شهرستان باعث خیر و برکت در این منطقه شود.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: بازگشایی مرز رسمی خسروی به عنوان اصلی ترین و قدیمی ترین گذرگاه کشورمان با عراق برای تردد زائران عتبات عالیات مرهون رشادت شهدای مدافع حرم آل الله است.

وی بیان داشت: شهدای مدافع حرم که در این دوران با همه تبلیغات مخالف و معاندین که وجود دارد دلشان به سمت منطقه جهاد و شهادت پر می کشد و مقامشان خیلی بالا است و در حقیقت در دفاع از مرزهای عقیدتی و مرزهای حساس به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه شهرستان قصرشیرین در ادامه گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی شتافتن جوان های ما در این دوره برای مقابله و مواجهه با دشمنان عنود و خییث در خارج کشور  است. 

حجت الاسلام صالحی در ادامه با تسلیت ایام عزاداری ماه های محرم و صفر با اشاره به سخنان روز سه شنبه رهبر مقاومت لبنان سید حسن نصرالله  به مناسبت روز عاشورا ادامه داد: این سخنان را باید نمونه یک تحلیل کوتاه و مختصر اما راهبردی و الگوی خط غنی و پر محتوا دانست ، تنها راه آزادسازی فلسطین مقاومت است و تنها عامل بازدارنده و ضربه زننده به رژیم صهیونیستی، قدرت مبارزاتی گروه‌های مقاومت فلسطین بوده و حملات موشکی اخیر جهاد اسلامی به مناطق اشغالی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی صورت گرفت و توان سامانه پدافندی گنبد آهنی را زیر سوال برد.

وی ادامه داد: به گفته سید حسن نصرالله ایران قلب محور مقاومت است و این اشاره نصرالله به محوری بودن ایران در دهه های اخیر دارد و کار ویژه اصلی آن مبارزه با مداخلات خارجی و رژیم و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در ادامه با اشاره به ماهواره خیام گفت: جدیدترین دستاورد فضایی جمهوری اسلامی ایران ماهواره خیام است که روز سه‌شنبه به فضا پرتاب شد و از ویژگی‌های این ماهواره سنجش از راه دور است که توسط دانشمندان و محققان سازمان فضایی ایران به منظور تامین داده های ماهوارهای و توسعه کاربرد های صنعت فضایی در حوزه‌هایی چون پایش دقیق منابع آبی کشور، مدیریت مخاطرات و حوادث طبیعی ،پایش تغییرات کاربردی و ساخت و سازهای غیرمجاز و مقابله با جنگل خواری، کاهش مخاطرات زیست محیطی، معادن و اکتشافات معدنی، مرزبانی و پایش مرزهای کشور ساخته شده است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با پرتاب ماهواره های دیگری نیز توانایی دانش بومی خود در عرصه هوافضا و ماهواره را به اثبات رسانده اما با پرتاب خیام به جز توسعه علمی کشور گویای گسترش همکاری‌های علمی با سایر قدرت هاست.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با شاره به روند مذاکرات هسته ای و اقدام غربی ها بیان داشت: غرب با اقدامات زیکزاکی در برابر بسته شدن پرونده هسته‌ای ایران در حالی که ایران به تعهدات خود عمل کرده و هیچ نقطه ابهامی نمانده است مقاومت و سرسختی نشان دادند. 

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: طرف غربی از یک سو با پافشاری بر عدم خروج نام سپاه از فهرست لیست تروریست سعی کردند مذاکرات هسته‌ای را به موارد غیر مرتبط گره بزنند و به ظن خود برجام های ۱ و ۲ را پیش بکشند و از دیگر سو نیز با اقدامات ضد امنیتی و حملات سایبری و ترور و خرابکاری و همچنین با جنگ رسانه‌ای و روانی ایران را به انفعال وادار کنند که با شکست مواجه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار