دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فرمانده تروریست‌های «سنتکام»

«بنی گانتز» در ادامه روند تلاش برای جلوگیری از دستیابی به توافق لغو تحریم‌ها علیه ایران، با فرمانده نیرو‌های تروریستی سنتکام دیدار کرد.
کد خبر: ۵۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ - 26August 2022

دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فرمانده «سنتکام» با محوریت ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دیدار با فرمانده ستاد مرکزی نیرو‌های تروریستی آمریکا (سنتکام) در ایالت فلوریدا خبر داد.

«بنی گانتز» با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود در توئیتر افزود: در مقر ستاد فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکایی، درباره همکاری‌های امنیتی بین اسرائیل، آمریکا و کشور‌های منطقه برای مقابله با ایران بحث و تبادل نظر کردیم.

وی در ادامه مدعی شد: در واشنگتن با مشاور امنیت ملی آمریکا درباره راهکار‌های جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای رایزنی خواهم کرد. بر اساس گزارش رسانه‌ها، این دیدار امروز (جمعه) انجام می‌شود.

«مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام هم در خصوص دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که با بنی گانتز دیدار و با او درباره مسائل و موضوعات امنیتی گفت‌وگو کرده است.

این در حالی است که شبکه «کان» رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که موضوع کلیدی گفت‌وگوی مقام رژیم صهیونیستی و آمریکایی، برنامه و مذاکرات هسته‌ای ایران بوده است.

مشاور امنیت ملی آمریکا اخیراً با «ایال هولاتا» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز دیدار کرده بود. طبق گزارش‌ها، قرار بود موضوع احیای توافق هسته‌ای قرار از محور‌های رایزنی آن‌ها باشد.

با توجه به برخی گزارش‌ها درباره پیشرفت در روند مذاکرات لغو تحریم‌ها علیه ایران، نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از این موضوع آن‌ها را به تکاپو واداشته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها