فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر مطرح کرد؛

هفته بسیج بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا

سرهنگ «ابراهیمی» گفت: هفته بسیج بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا 16 هزار شهید بسیجی استان اصفهان است.
کد خبر: ۵۵۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ - 23November 2022

هفته بسیج بهترین فرصت برای گرامی‌داشتن یاد و خاطره شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، سرهنگ «مهدی ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج سال‌های پس از انقلاب اسلامی همواره در دفاع از استقلال و ثبات کشور در صحنه بوده و از جان خود مایه گذاشته است.

وی با بیان اینکه نهاد مقدس بسیج در همه عرصه ها حضور درخشیده و پیشرو در زمینه‌های علمی و فن آوری نوین بوده است، عنوان کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا 16 هزار شهید بسیجی استان اصفهان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر افزود: ایمان، عزم راسخ احساس مسئولیت و اعتماد به نفس پایه‌های اصلی قدرت بسیج است و امروز کلید حل مشکلات فرهنگی به دست بسیج است و ما باور داریم مشکلات قابل قابل حل هستند.

ابراهیمی در خصوص فعالیت‌های انجام شده توسط بسیجیان در سال جاری تصریح کرد: یکی از فعالیت های شاخص بسیجیان تهیه و توزیع 23 هزار بسته معیشتی با حمایت خیران برای نیازمندان در سطح شهرستان و تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از فعالیت های بسیجیان مربوط به گروه های جهادی در سطح شهرستان است، مطرح کرد: پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال برای 200 نفر، لایروبی قنوات، ساخت و مرمت مسکن محرومان و آبرسانی به روستاها از فعالیت های گروه جهادی این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر در خصوص برگزاری برنامه های برنامه‌های هفته بسیج گفت: 180 عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می شود. شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بسیجی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار