نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

خانواده‌های شهدا نور چشم جامعه هستند

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نور چشم ما هستند گفت: ایرانِ عزیز امروز آرامش و اقتدار خود را مدیون خون‌های پاکی است که در راه خدا و انقلاب اسلامی بر زمین ریخته شدند.
کد خبر: ۵۷۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ - 04February 2023

خانواده‌های شهدا نور چشم جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در دیدار با خانواده شهیدان خلیلی مقدم و شهید صفری در رستم‌آباد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار داشت: شهدا از افتخارات ما و متعلق به همه مردم ایران و گیلان هستند.

وی با بیان اینکه سر سفره شهدا نشسته‌ایم و مدیون آنان هستیم تصریح کرد: مادر شهیدی که برای فرزندش زحمت و رنج کشیده تا این عزیزان را تحویل جامعه دهد باید تکریم شود امروز افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که خیابان‌هایمان مزین به نام شهدا است.

آیت‌الله فلاحتی گفت: محتاج دعای خانواده‌های شهدا هستیم و می‌دانیم دعای این عزیزان مستجاب است و فرزندان شهیدشان هم در چنین روزی مهمان امیرالمومنین علی (ع) هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نور چشم ما هستند افزود: ایرانِ عزیز امروز آرامش و اقتدار خود را مدیون خون‌های پاکی است که در راه خدا و انقلاب اسلامی بر زمین ریخته شدند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هم همیشه به یاد شهدا هستند و در جلسات مختلف از خانواده‌های شهدا و فرزندان شهدا یاد می‌کنند بیان کرد: در دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، سلام رهبر عزیزمان را هم به خانواده‌ها می‌رسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار