استاندار همدان:

اتحاد در مجموعه ارکان نظام تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: با تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد مثال‌زدنی مجموعه ارکان نظام تمامی توطئه‌های دشمنان به شکل مناسبی خنثی شد و خواری و نابودی برای دشمنان این نظام باقی ماند.
کد خبر: ۵۷۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ - 19March 2023

وجود اتحاد در مجموعه ارکان نظام تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان و معاونین وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: این نشست به رسم قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی برای اقدامات ایثارگرانه‌شان برگزار شد.

وی افزود: نیروی انتظامی با اقتدار کامل در موضوعات مختلف نقش قابل توجهی داشت و پرسنل شریف و پُرتلاش انتظامی همواره دوشادوش ما و مسئولانه ایفای نقش کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن نابکار با طراحی فتنه بزرگ و جنگ ترکیبی در تلاش بود که به زعم خودش جمهوری اسلامی را از صحنه روزگار محو کند، ادامه داد: دشمن از این غافل بود که لطف خداوند متعال همواره شامل حال این کشور بوده و هست.

وی تصریح کرد: با تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد مثال‌زدنی مجموعه ارکان نظام تمامی توطئه‌های دشمنان به شکل مناسبی خنثی شد و خواری و نابودی برای دشمنان این نظام باقی ماند.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: در ایام زمستان با مانور زمستانی که داشتیم نیروهای پلیس ما دوشادوش سایر مجموعه‌های خدمات‌رسان شبانه‌روز در تلاش بودند‌.

وی با بیان اینکه حضور میدانی فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در عرصه‌ و صحنه‌های مختلف بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، متذکر شد: برای یکایک افرادی که در عرصه اقتدار و صلابت نظام در تلاش هستند خیر دنیا و آخرت را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار