آرشیو سایر اخبار

همایش «پروانه‌های بی‌نشان» در یزد برگزار شد

«ذاکری» از برگزاری همایش «پروانه‌های بی‌نشان» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد خبر داد و گفت: در این برنامه از ۴۰ همسر شهید، مادر شهید، همسر جانباز، پزشک و پرستار مدافع سلامت تجلیل به‌عمل آمد.

برگزاری آیین اختتامیه طرح «سلاله‌ها» در یزد

«ذاکری» گفت: آیین اختتامیه طرح «سلاله‌ها» در استان یزد، با حضور تعدادی از دانش‌آموزان منتخب شرکت‌کننده در طرح، با مشارکت بسیج دانش‌آموزی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

علی‌رغم مشکلات می‌توان با برنامه‌ریزی برای نشر فرهنگ دفاع مقدس قدم برداشت

رئیس‌ سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در وبینار بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: علی‌رغم وجود مشکلات می‌توان با برنامه‌ریزی خوب و استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در هر استان برای نشر فرهنگ دفاع مقدس قدم برداشت.

بررسی طرح «معینه خانواده شهدا» توسط کارگروه خواهران شهدا

در جلسه هم‌اندیشی کارگروه خواهران شهدا در خصوص طرح معینه برای خانواده شهدا، تلاش در راستای وفاق و همدلی در بین گروه‌های مختلف اجتماعی و خانواده‌های شهدا، ایجاد تعاملات مفید و سازنده فیمابین این قشر و جوانان از دیگر اهداف این طرح اعلام شد.

زنان مقاومت، زمینه‌ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی

مجتهدزاده گفت: محور مقاومت امروزه یک مکتب تمام‌عیار و مکتبی انسان‌ساز است؛ در این میان زنان پرچمداران و پیشگامان این نهضت هستند؛ زنانی که مقاومت را زمینه‌ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی ساختند و روح ایستادگی را در پیکره جامعه رشد دادند.
2 صفحه
پربیننده ها