همزمان با جشنواره تئاتر فجر

بازار تئاتر جشنواره تئاتر فجر کار خود را آغاز کرد

بازار تئاتر سی‌ و‌ دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در طبقه دوم تالار وحدت افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱ - 25January 2014

بازار تئاتر جشنواره تئاتر فجر کار خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، چهارمین بازار تئاتر ایران با حضور گروههای شرکتکننده در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاترفجر، دبیر جشنواره و مهمانان خارجی حاضر در جشنواره کار خود را آغاز کرد.

قادر آشنا دبیر جشنواره سیودوم در این مراسم پس از خیر مقدم به حاضران اظهار داشت: به تمامی هنرمندانی که به مناسبت سی و دومین جشنواره تئاتر فجر در ایران حضور پیدا کرده اند خوش آمد می گویم و امیدوارم ایامی که در ایران هستند اوقات خوشی داشته باشند و برنامههای هنریشان به خوبی انجام شود. جا دارد از تمام هنرمندان ایرانی که در این دوره از جشنواره و بازار تئاتر حضور پیدا کردهاند تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: جشنواره بینالمللی تئاتر فجر یکی از جشنوارههای معتبر جهان است. در کشور ما گروههای تئاتری فعال و پویایی وجود دارند و دانشگاهها، دانشکدهها، هنرستانها و آموزشگاههای هنری زیادی وجود دارند که به صورت حرفه ای در عرصه تئاتر فعالیت میکنند.

آشنا ادامه داد: این گردهمایی که با عنوان سی و دومین جشنواره تئاتر فجر انجام شده است برای آشنایی بیشتر گروه های تئاتر که در اقصی نقاط مختلف دنیا فعالیت می کنند با یکدیگر است. گرچه میدانیم گروهها با هم ارتباط خوبی برقرار میکنند اما این مسیر، مسیر منطقیتر و عادلانه تری است. همه گروههایی که در این جشنواره حضور پیدا کرده اند حرفهای هستند و این ارتباط باعث رشد و تعالی هنر تئاتر می شود .

وی در پایان تاکید کرد: حضور گروههای ایرانی در جشنواره باعث دلگرمی ما و دیگر دست اندرکاران جشنواره است. ما هرچه داریم از برکت وجود هم وطنان ایرانی مان است.

 لرنزو بارلو، سیلویا هووزار، لوان ختوگوری، مریم کروبی، سئونگی کیم، ناتاسیا وستند، شاهین صیادی، آلبرت بیگجانیان و مهمانان دیگری از کشورهای کانادا، ارمنستان و مجارستان از حاضران این جلسه بودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار