در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر

کیومرث‌ پور احمد پوستر فیلم "۵۰ قدم آخر" را منتشر کرد

کیومرث پوراحمد کارگردان با سابقه سینمای ایران که فیلم‌های ارزنده‌ای چون قصه‌های مجید و اتوبوس شب را کارنامه خود دارد پوستر فیلم "پنجاه قدم آخر" را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴ - 30January 2014

کیومرث‌ پور احمد پوستر فیلم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "کیومرث پوراحمد" کارگردان با سابقه سینمای ایران که فیلمهای ارزندهای چون قصههای مجید و اتوبوس شب را کارنامه خود دارد پوستر فیلم «پنجاه قدم آخر» را منتشر کرد.

فیلم سینمایی "پنجاه قدم آخر" به تهیه کنندگی سعید سعدی و با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده است. این فیلم سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش میدهد که برای شناسایی به یک منطقه مینگذاری شده در خاک عراق میرود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار میکشد تا بالاخره به کمکش میآیند.

طراح پوستر این فیلم، امیرحسین شجاعی است. شجاعی پیش از این دو پوستر بحث برانگیز «آرایش غلیظ» و "چند متر مکعب عشق" را نیز طراحی است.

بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، سلمان فرخنده، محسن آفتابسوار و فرزین صابونی از جمله بازیگران این فیلم هستند و دیگر عوامل آن عبارتند از: تهیهکننده: سعید سعدی و بنیاد روایت قتح، فیلمنامهنویس: کیومرث پوراحمد، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، صدابردار: محمد مختاری، چهرهپرداز: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: عباس بُلوندی، جلوههای ویژه میدانی: رضا ترکمان، تدوین: واروژ کریممسیحی و مهدی سعدی، صداگذاری: مهرداد جلوخانی، موسیقی: فردین خلعتبری، جلوههای ویژه بصری: بهنام خاکسار، عکاس: امیرحسین شجاعی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار