بعد ظهر امروز

نمایشگاه تروریسم دولتی امریکا با حضور رئیس مجلس افتتاح شد

رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز با حضور در محل نمایشگاه‌های دائمی مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه تروریسم دولتی امریکا که به همت بنیاد هابیلیان برپا شده است را افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ - 18May 2014

نمایشگاه تروریسم دولتی امریکا با حضور رئیس مجلس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این نمایشگاه به معرفی ابعاد تروریسم دولتی آمریکا میپردازد و شامل بخشهایی مثل آمریکاشناسی (معرفی ساختار حکومت آمریکا، مؤلفههای فرهنگی منحط ایالات متحده و باورهای سلطهجویانهای که مؤسسین این کشور در پی آن بودهاند)، اتاق جنگ (معرفی برخی اتاقهای فکر تصمیمساز در سیاست خارجی آمریکا)، نظامیگری (مداخلات نظامی آمریکا از سالهای جنگ جهانی اول تا دهه اول قرن بیست و یکم)، است.

 همچنین، جنگها و دروغها (جنگهایی که دولتمردان آمریکا با دروغ آغاز کردند)، نقطه بحران (دروغ ۱۱ سپتامبر و لشکرکشی به عراق و افغانستان به بهانه جنگ با ترور)، وضعیت استثنا (تضییع حقوق شهروندان آمریکایی و جاسوسی غیر قانونی از آنها به بهانه امنیت ملی و مقابله با تروریسم)، صدور تروریسم (اقدامات تروریستی آمریکا در اقصینقاط جهان) و دشمن ملت (اقدامات تروریستی دولت آمریکا علیه ایران) بخشهای دیگری از این نمایشگاه است.

مسئول برپایی نمایشگاه در حاشیه آغاز به کار آن گفت: به فرموده مقام معظم رهبری "یکصد سند درباره آمریکا در دست است که اگر ارائه شود آبروی این کشور در دنیا میرود"؛ هدف ما نیز از گردآوری این اسناد و ارائه نمایشگاهی آن نشان دادن این چهره واقعی آمریکاست.

گفتنی است در مراسم افتتاح این نمایشگاه، جواد کریمی قدوسی و امیرحسین قاضی زاده، نمایندگان مشهد در مجلس، علی لاریجانی را همراهی میکردند.

این نمایشگاه تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در مجلس شورای اسلامی برپاست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار