کارگروه برنامه‌ریزی حماسه سوم خرداد در چابهار برگزار شد

با حضور معاون سیاسی فرماندار ویژه چابهار و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان، جلسه کارگروه برنامه‌ریزی حماسه سوم خرداد و و همچنین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ - 18May 2014

کارگروه برنامه‌ریزی حماسه سوم خرداد در چابهار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مهدی سرحدی" معاون سیاسی فرماندار ویژه چابهار با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و بیستو پنجمین سالگرد ملکوتی ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امسال با برنامهریزیهای مناسب تمام مسئولان باید تلاش کنند تا حماسه سوم خردادماه به گونهای برگزار شود تا نسل جوان جامعه با فداکاریها و از جان گذشتگیهای رزمندگان در این عملیات بیشتر آشنا شوند.

سرحدی با تجلیل از رشادتهای رزمندگان که حماسه فتح خرمشهر را در تاریخ اسلامی ایران جاودانه کردند، افزود: همه مسئولان و مدیران باید نسبت به برگزاری برنامههای مناسب و درخور شأن فداکاریهای رزمندگان اسلام اهتمام بورزند.

وی بیان کرد: مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) نیز باید با توجه به توانمندیهای دستگاههای مختلف به نحو احسن و باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

معاون سیاسی فرماندار ویژه چابهار تصریح کرد: امروز لازم است تا افکار و اندیشههای ناب و منویات آن امام بزرگوار برای نسل جدید جامعه تبیین و نهادینه شود.

سرحدی اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) پـس از انبیاء بزرگ الهی و معـصومان(ع)، از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیتهای تاریخ بشریت است که با اندیشههای بلند الهی و تلاشهای صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سر منشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان شد.

در این جلسه، هریک از اعضای کمیته برنامهریزی اقدامات و توانمندی دستگاههای ذیربط را ارائه و وظایف هر کدام از کمیتهها نیز تعیین شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار